Esports

Albadalejo: “Pensem a guanyar, no a ser líders”

Albadalejo: “Pensem a guanyar, no a ser líders”

L’entrenador del Lleida Esportiu, Gerard Albadalejo, va dir ahir que no li dóna importància a la possibilitat de situar-se líders, si guanyen demà l’Hèrcules, però sí que l’hi va donar al fet de guanyar el partit, la qual cosa els permetria superar l’equip alacantí al capdavant de la classificació. “És millor ser líders que estar al desè lloc, però això és una cosa a la qual ara dono valor zero, perquè no és determinant. Pots ser líder a la jornada 10 i no fer el play-off i no ser-ho i acabar campió. Té el valor que si ets líder, vol dir que ho has fet molt bé en aquestes deu jornades”, va afegir. “Pensem només a guanyar el partit, no en si això ens col·loca líders o no”, va comentar.

De cara al partit de demà (19.00), Albadalejo té les baixes per lesió de Marc Martínez i Txemi, mentre que Pedro Martín és dubte, ja que arrossega molèsties físiques. Va assegurar que “és un partit que es presenta sol. Un Lleida-Hèrcules és atractiu sempre, i tal com hem començat els dos, és molt interessant”, per la qual cosa va reclamar el suport de l’afició del Lleida. “Hem de portar tots els seguidors que puguem al camp” i va recordar que “part de la bona trajectòria que duem és de l’afició. A Olot hi havia uns cinquanta seguidors a la grada i això t’ajuda en els mals moments”, i va afegir que “quan el Camp d’Esports pressiona, es nota. Els demanem humilment que vinguin perquè l’equip els necessita. Sentim que hi ha una comunió amb la grada”, va explicar.

Va destacar també el gran nivell que ha mostrat l’Hèrcules en aquest inici de Lliga. “Fora de casa encara no ha perdut i suma tres victòries i un empat. És un gran balanç a aquestes altures de la temporada. A més, ha marcat cinc gols, quatre als últims vint minuts”. També creu que el partit serà igualat. “A les últimes quatre visites, els resultats han estat 0-1, 0-0, 1-0 i 0-0… No és un partit en què acostumi a haver-hi gaires gols”, va afegir.

Sí que va donar importància al fet d’avançar-se en el marcador, va destacar que la plantilla espera aquest duel “amb molta il·lusió” i al ser qüestionat sobre si el Lleida està al seu millor moment, va comentar que “potser sí, però tant de bo que no sigui així, perquè això vol dir que han de venir moments encara millors”.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.