Esports

Albadalejo posa un 10 a l’afició i Esteve apunta que es van comprar entrades per especular

Albadalejo posa un 10 a l'afició i Esteve apunta que es van comprar entrades per especular

L’entrenador del Lleida, Gerard Albadalejo, va felicitar ahir “els jugadors; l’afició, que va ser de deu; el club, per l’esforç que ha fet, i vosaltres, les persones que esteu aquí tot l’any”, per fer que el partit de la Copa davant de la Reial Societat fos una festa. “S’ha demostrat que això és qüestió de tots i que junts podem aconseguir grans coses.” Pel que fa al matx de tornada, el 29 de novembre, i les opcions d’eliminar els donostiarres, va dir que “quan arribi l’afrontarem amb garanties d’anar a totes. Queden 90 minuts i encara tenim coses a dir”.

Tenint en compte la proximitat del partit de Lliga al camp de l’Ebro, demà a les 12.00, va dir que “tenir tan poc temps per preparar la visita a l’Ebro és un avantatge. Ja hem deixat avui mateix de parlar de la Copa i ens hem centrat en el rival, un equip difícil, que ens exigirà al màxim i que ha crescut en les últimes jornades”. Per a aquest partit tindrà les baixes de Noel i Javi López, per lesió i d’Andriu, sancionat. Quant al camp del rival, de petites dimensions, va comentar que “aquest equip ja ha demostrat que és camaleònic, perquè ens adaptem al que demanen els diferents escenaris”. Del rival va insistir que “competeixen molt bé, té jugadors ràpids i treballen bé a pilota parada”. Va reconèixer que l’equip es troba en un bon moment a nivell físic i que creu que podrà mantenir aquesta línia durant tota la temporada. “És una cosa que tenim preparada, encara que és veritat que els resultats influeixen en l’estat d’ànim i en la percepció de les coses. Necessitem que els jugadors estiguin a aquest nivell físic i que sigui així tot l’any.”

Sobre l’aspecte que van presentar les grades del camp va comentar que “cada vegada que l’equip treballa i l’afició s’identifica amb el que veu al camp, els seguidors del Lleida responen. Esperem continuar així perquè amb ells som més forts”. Respecte als elogis que li va dedicar Eusebio va dir que “li agraeixo les seues paraules, però la veritat és que en això, en funció dels resultats, les opinions canvien”.

El club diu que va vendre 9.872 entrades, però només van entrar 7.800

Encara que el Lleida assegura que va vendre 9.872 entrades per al partit de la Copa del Rei de dijous passat davant de la Reial Societat, el club va detallar ahir que dins de l’estadi hi havia uns 7.800 espectadors. El president, Albert Esteve, va assenyalar que la causa és que hi va haver aficionats que van comprar entrades per revendre-les. “Hi havia molts controls per part de la Lliga, que va revisar tots els aspectes. Un va ser el control de la revenda, a través de personal que estava a l’exterior”, i va afegir que “hi va haver seguidors que van comprar les entrades per especular, sobretot si ens tocava el Barça o el Madrid”.

Esteve no tem cap sanció per les pancartes col·locades per Òmnium i l’ANC. “Es va comunicar a la Lliga, ho van veure i ni al seu informe ni a l’acta no van dir res”.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.