Societat

Atelleu, un nou club de lleure inclusiu per a majors d’edat

Atelleu, un nou club de lleure inclusiu per a majors d'edat

La Cooperativa Lleure Quàlia impulsa l’Atelleu, un nou projecte de lleure inclusiu i autogestionat, enfocat a persones majors d’edat que tinguin ganes de gaudir del seu temps lliure i d’oci.

S’hi ofereixen diferents projectes socials i activitats, sempre participatives i cooperatives. La finalitat del projecte és crear un espai on les persones puguin complir activitats que els generin inquietud i motivació. 

Les activitats són d’allò més variades i sempre depenen de la motivació de les persones sòcies. S’hi duen a terme des d’activitats lúdiques com jocs de taula, manualitats, sortides i vacances, fins a activitats més formatives, esportives o culturals.

L’Atelleu compta amb l’acompanyament d’una persona que coordina i dinamitza les trobades, i s’encarrega de facilitar els recursos perquè es puguin portar a terme les propostes i les idees dels participants i les persones sòcies de l’Atelleu. També compta amb el suport i participació d’una persona voluntària del servei de voluntariat europeu de l’Associació Alba.

L’espai de l’Atelleu està obert tots els dimarts i els dijous de 16:30 h a 18.30 h a Tàrrega i està situat a uns baixos del carrer Mestre Maria Claret 7-9, a Tàrrega. Les activitats també es realitzen fora del local, en espais comunitaris de la ciutat, ja que un dels objectius del projecte és el de vincular les persones amb la comunitat. De moment el projecte ja compta amb setze participants. 

Fer-se soci de l’Atelleu te un cost de 5 euros al mes que es destinen a cobrir les despeses de les activitats i compten també amb el suport i finançament de subvencions de l’administració.

Per inscriure’s i per més informació podeu visitar la web www.lleurequalia.cat/atelleu

 

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Tàrrega activa un servei especial de bus urbà gratuït per Tots Sants
Societat

Tàrrega activa un servei especial de bus urbà gratuït per Tots Sants

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

Tàrrega reivindica el 25N amb la campanya ‘Calladeta estàs més guapa’

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Diputació invertirà 3,5 milions per habilitar 52 habitatges de lloguer social
Societat

La Diputació invertirà 3,5 milions per habilitar 52 habitatges de lloguer social

Laura Quintana · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.