Economia

Baix Pallars demana ajuts per a una església apuntalada

Baix Pallars demana ajuts per a una església apuntalada

L’ajuntament de Baix Pallars busca ajuts per consolidar l’església de Sant Miquel del nucli de Bresca, apuntalada i clausurada arran de l’aparició d’esquerdes i ruptures a la nau central. El projecte per consolidar l’edifici compta amb un pressupost total de 17.847 euros, i el consistori ha sol·licitat una subvenció de 16.062 euros a l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI) per tal de poder executar les obres en aquest edifici, que és propietat del bisbat d’Urgell. Considera que aquestes obres són necessàries per garantir la seguretat i l’estabilitat de l’immoble.

D’altra banda, l’Institut Català del Sol (Incasòl) preveu acabar els treballs de consolidació de l’estructura i la coberta de l’ermita de Santa Maria de la Serra de Farrera a mitjans d’octubre. Les obres, que van començar el novembre de l’any passat, van quedar paralitzades entre el desembre i l’abril a causa de les males condicions meteorològiques.

Les tasques les finança l’Incasòl, l’ajuntament de Farrera i el bisbat d’Urgell i preveuen impermeabilitzar l’immoble i reconstruir els murs i l’arc i la cúpula de l’absis.

TerritoriBaix Pallars · Pallars Sobirà
Més notícies de Baix Pallars →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

La Fecoll arranca una nova edició del CaraFlocs a Espot
Economia

La Fecoll arranca una nova edició del CaraFlocs a Espot

Redacció · 30 gen. 2024
Hotels i cafeteries de les estacions de Port Ainé i Espot es manifesten per reclamar millores laborals
Economia

Hotels i cafeteries de les estacions de Port Ainé i Espot es manifesten per reclamar millores laborals

Redacció | ACN · 26 gen. 2024
L'estació de Tavascan obre les pistes d'alpí
Economia

L’estació de Tavascan obre les pistes d’alpí

Redacció · 11 gen. 2024

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.