Economia

Casos d’èxit locals i José Elías, a la 9a Trobada #LleidaDigital a Mollerussa

Casos d'èxit locals i José Elías, a la 9a Trobada #LleidaDigital a Mollerussa

La Trobada Empresarial de Transformació Digital #LleidaDigital, organitzada pel mitjà econòmic Analític Lleida i Fira de Mollerussa, arribarà enguany a la 9a edició amb una programació que busca acostar-se a la reflexió sobre estratègia empresarial enfront de les temàtiques de digitalització d’anys anteriors. La trobada tindrà lloc el 28 de febrer al Teatre L’Amistat de Mollerussa amb l’objectiu de superar els 460 inscrits del 2024.

La directora d’Analític Lleida, Tània Carrobé, ha explicat que un dels plats forts d’aquesta edició serà l’empresari José Elías, qui participarà en un debat amb alguns emprenedors lleidatans com Jaume Alsina, de bonÀrea, i Blanca Cusiné, d’Arcusin, així com el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn. Elías és un dels referents de l’emprenedoria en l’àmbit nacional i propietari d’empreses com Audax, La Sirena o Excelsior Times.

Les entrades per la 9a Trobada Empresarial de Transformació Digital ja estan disponibles a Eventbrite

El programa també comptarà amb les experiències d’altres casos d’èxits locals com Toni Badias, de Sitgetana, Zacaris i Yellow Shop; Vicenç Franco, de Franco&Romero, i Jordi Giné, d’Ilerna. “No hem d’anar a l’altra punta del món per veure coses que s’estan fent bé”, ha apuntat el director i soci d’Xtrategics, Narcís Romà.

Altres aspectes que es tocaran en el marc de #LleidaDigital seran l’impacte de la intel·ligència artificial en el món empresarial, amb l’expert José Sanchís, o les eines comercials per augmentar les vendes d’un negoci, amb la neurotrainer Rosa Montaña. Enguany també es donarà més temps a l’esmorzar-networking, amb l’objectiu de potenciar les relacions entre els assistents a l’acte.

L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha destacat l’aposta que es fa en aquesta edició per l’emprenedoria local com “una manera d’explicar que aquí tenim models que poden competir amb tothom”. Val a dir que aquest el sisè any consecutiu que se celebra a la capital del Pla d’Urgell.

TerritoriMollerussa · Pla d'Urgell
Més notícies de Mollerussa →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Empresa

Autotardor obre portes a Mollerussa amb prop de 400 vehicles i 22 expositors

Vanesa Ortega · 23 oct. 2026
Un estudi xifra en 17,5 milions l’impacte econòmic de la Fira de Sant Josep
Economia

Un estudi xifra en 17,5 milions l’impacte econòmic de la Fira de Sant Josep

Laura Quintana · 5 oct. 2026
Mollerussa preveu incorporar al patrimoni municipal una finca de gairebé 25.000 metres quadrats
Economia

Mollerussa preveu incorporar al patrimoni municipal una finca de gairebé 25.000 metres quadrats

Laura Quintana · 22 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.