Política

Comencen les obres del pàrquing de l’escola Alba

Comencen les obres del pàrquing de l'escola Alba

L’ajuntament de Lleida va començar ahir les obres per condicionar el pàrquing de l’escola Alba, en un solar annex al centre que el consistori té llogat. Les obres arriben després d’anys de reivindicacions per part de l’associació de mares i pares (AMPA) de l’escola que reclamaven una millora dels accessos al centre.

La construcció d’aquest equipament costarà 150.000 euros. El lloguer del terreny anirà a càrrec de la Paeria i de l’AMPA; l’ajuntament aportarà 300 euros mensuals, mentre que l’associació en pagarà 250.

El pàrquing tindrà una capacitat de 150 places, destinades exclusivament a pares i mares dels alumnes.

La Paeria té previst que les obres finalitzin al setembre per què l’aparcament entri en funcionament coincidint amb l’inici del curs escolar, el pròxim dia 15.

Els primers treballs deixaran el terreny preparat perquè aculli el pàrquing, mentre que les actuacions complementàries com l’enllumenat estan pendents d’una tramitació urbanística per part de la Paeria, que també es farà càrrec del manteniment ordinari de l’equipament.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible
Ajuntaments

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible

Maria del Val · 21 oct. 2026
Els Plans de Sió posarà en marxa un servei de transport per connectar els seus onze nuclis
Política

Els Plans de Sió posarà en marxa un servei de transport per connectar els seus onze nuclis

Laura Quintana · 19 oct. 2026
Entra en funcionament un nou servei de bus entre el Pont de Suert i Vielha
Política

Entra en funcionament un nou servei de bus entre el Pont de Suert i Vielha

Vanesa Ortega · 16 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.