Successos i tribunals

Demanen 8 anys de presó per l’acusat d’assetjar i amenaçar dues noies de 15 anys a Tàrrega

Demanen 10 anys de presó per l'acusat de violar la seva parella al Segrià l'any 2021

La fiscalia demana 8 anys de presó a un home acusat d’assetjar i amenaçar dues noies de 15 anys a Tàrrega. Els fets van passar durant tres mesos, de juliol a setembre del 2021. L’acusat, amb antecedents per fets similars, abordava les dues menors al parc de la plaça de les Nacions de Tàrrega, on les víctimes anaven amb les amigues cada tarda. Allà, se’ls acostava i els deia «què guapes sou», «m’agradeu i sereu meves», «us mataré» o «sóc un violador», entre d’altres. També està acusat d’un delicte d’abús sexual per llepar el coll a una d’elles i després dir-li «algun dia et violaré», uns fets que van passar a començaments de setembre de 2021. El judici es farà el 10 de novembre a l’Audiència de Lleida.

Segons el ministeri públic, a més de les amenaces i intimidacions, l’acusat feia fotografies a les noies amb el mòbil i els hi llençava petons, unes situacions que obligaven les menors a marxar del parc per «por». A més de tot això, cap a les deu de la nit del 19 de setembre del 2021, les dues noies passejaven pel carrer major de Tàrrega amb la mare d’una d’elles quan l’acusat se’ls hi va apropar, les va mirar de manera intimidatòria i els va dir «m’agraden les nenes» i » tot el que hi ha a casa meva és per a vosaltres», segons la denúncia.

Per tot això, la fiscalia sol·licita que s’imposin 5 anys de presó per un delicte d’abús sexual a menor de 16 anys, 1 any de presó per assetjament i 2 anys de presó més per un delicte continuat d’amenaces. A més, el ministeri públic demana que l’home no es pugui comunicar ni acostar a les noies durant un mínim de 2 anys i un màxim de 6, que se li imposin 5 anys de llibertat vigilada i que se l’inhabiliti per a qualsevol feina o activitat -remunerada o no- que impliqui contacte regular i directe amb menors d’edat durant 10 anys.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Presó provisional per a un home acusat d'intentar atropellar dos mossos a Guimerà
Successos

Presó provisional per a un home acusat d’intentar atropellar dos mossos a Guimerà

ACN · 27 oct. 2026
Desarticulat un grup criminal vinculat amb 12 robatoris de coure en parcs eòlics, dos dels quals a l’Urgell
Successos

Desarticulat un grup criminal vinculat amb 12 robatoris de coure en parcs eòlics, dos dels quals a l’Urgell

Vanesa Ortega · 23 oct. 2026
Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015
Successos i tribunals

Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015

ACN · 8 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.