Successos i tribunals

Detingut per robar un camió i estimbar-se contra una rotonda a Mollerussa

Detingut per robar un camió i estimbar-se contra una rotonda a Mollerussa

Els Mossos d’Esquadra van detenir dissabte passat un home de 54 anys a Mollerussa com a presumpte autor d’un robatori i furt d’ús de vehicle i contra la seguretat del trànsit. Els fets van passar a primera hora de la matinada de dissabte durant un punt estàtic de control que una patrulla de seguretat ciutadana havia muntat a la carretera LV-2001, entre Miralcamp i Mollerussa.

De sobte els agents van veure que passava per davant d’ells, i en direcció a Mollerussa, un camió lleuger a molt alta velocitat que anava carregat de ferros. Es va iniciar un seguiment del vehicle que circulava de manera negligent i van veure com, en arribar a una rotonda d’accés a la zona urbana, degut a la velocitat que duia no va poder fer el gir i la va passar per sobre quedant el vehicle accidentat sense poder continuar la marxa, perdent bona part de la càrrega. Simultàniament, van comprovar que constava com a sostret l’11 de febrer d’una finca de la partida Torres de Sanui de Lleida.

El conductor va sortir corrent perseguit pels agents, fins que va saltar per una zona de patis interiors de la mateixa illa de cases, on es va amagar. Amb l’arribada d’altres patrulles i de la Policia Local de Mollerussa, es va fer una recerca intensa fins que el van poder localitzar estirat a terra amagat entre els matolls en una parcel·la erma.

L’home va ser conduit fins al carrer, i un cop es va constatar que no tenia ferides rellevants, va ser detingut. En identificar-lo plenament va resultar que no havia obtingut mai el permís de conduir i que tenia en vigor dues ordres de detenció dels jutjats de Lleida i Balaguer.

Al lloc de l’accident va quedar tota la càrrega estesa pel carril. Es tractava d’una gran quantitat de barres d’alumini i ferro que, tot apunta, a que tindrien un origen il·lícit, tot i que no hi ha cap denúncia de sostracció.

Els investigadors que s’han fet càrrec del cas continuen treballant per tal de poder determinar l’origen de la càrrega

El detingut, amb nombrosos antecedents, passarà properament a disposició judicial davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

TerritoriMollerussa · Pla d'Urgell
Més notícies de Mollerussa →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Detingut un veí del Palau d'Anglesola per vendre droga al Pla d'Urgell i les Garrigues
Successos i tribunals

Detingut un veí del Palau d’Anglesola per vendre droga al Pla d’Urgell i les Garrigues

Laura Quintana · 19 oct. 2026
Ferit greu un nen d'uns 2 anys en caure del balcó d’un segon pis a Mollerussa
Successos i tribunals

Ferit greu un nen d’uns 2 anys en caure del balcó d’un segon pis a Mollerussa

ACN · 15 oct. 2026
Detingut a Tàrrega després de set robatoris en vehicles estacionats al Pla d’Urgell
Successos i tribunals

Detingut a Tàrrega després de set robatoris en vehicles estacionats al Pla d’Urgell

Vanesa Ortega · 15 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.