Successos i tribunals

Detingut un home acusat d’estafar una parella vulnerable amb el fals lloguer d’un pis a Golmés

Detingut un home acusat d'estafar una parella vulnerable amb el fals lloguer d'un pis a Golmés

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 34 anys acusat d’estafar una parella «especialment vulnerable» després de llogar-los fraudulentament un pis de Golmés (Pla d’Urgell) del qual no era el propietari.

Segons informa la policia, l’arrestat els hauria cobrat 1.500 euros com a pagament inicial i els hauria promès que els entregaria el contracte quan tornés a cobrar la mensualitat de 500 euros pactada.

La investigació es va iniciar diumenge, quan la policia va rebre un avís per la possible ocupació d’un pis de la plaça Major. Quan els agents van arribar al domicili van trobar-hi la parella, que es va mostrar sorpresa per la presència policial i va explicar que havia llogat el pis a un home que havia conegut dies abans a Mollerussa.

La parella, que té un nadó, va explicar als agents que feia temps que buscaven habitatge i havien fet córrer la veu en diversos establiments de l’entorn de la plaça Sant Jaume de la capital del Pla d’Urgell. Va ser allà on van contactar amb el sospitós, que els va assegurar que disposava d’un pis per llogar a Golmés.

Els Mossos van considerar creïble la versió de les víctimes i van obrir una investigació davant la sospita que el detingut pogués dedicar-se a oferir de manera fraudulenta habitatges desocupats o en venda fent-se passar pel propietari.

Amb la informació aportada pels denunciants, els testimonis i les gestions d’investigació, els agents van aconseguir identificar el sospitós.

Finalment, el van detenir dimarts a Mollerussa com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. L’home, que té antecedents, va passar dimecres a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

TerritoriGolmés · Pla d'Urgell
Més notícies de Golmés →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Detingut un veí del Palau d'Anglesola per vendre droga al Pla d'Urgell i les Garrigues
Successos i tribunals

Detingut un veí del Palau d’Anglesola per vendre droga al Pla d’Urgell i les Garrigues

Laura Quintana · 19 oct. 2026
Ferit greu un nen d'uns 2 anys en caure del balcó d’un segon pis a Mollerussa
Successos i tribunals

Ferit greu un nen d’uns 2 anys en caure del balcó d’un segon pis a Mollerussa

ACN · 15 oct. 2026
Detingut a Tàrrega després de set robatoris en vehicles estacionats al Pla d’Urgell
Successos i tribunals

Detingut a Tàrrega després de set robatoris en vehicles estacionats al Pla d’Urgell

Vanesa Ortega · 15 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.