Detingut un home per realitzar compres fraudulentes amb una targeta perduda

REDACCIÓ
Publicat: 
11-03-2022
Actualitzat: 11-03-2022 12:41
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • Detingut un home per realitzar compres fraudulentes amb una targeta perduda
    Peu de foto: 
    Imatge arxiu (@mossos)

Els Mossos d'Esquadra van detenir ahir a Cervera un home, de vint anys, com a presumpte autor d'un delicte d'estafa i un delicte d'apropiació indeguda.

La detenció és el resultat d'una investigació, iniciada el passat 18 de desembre, després de tenir coneixement que un home havia perdut la cartera en un local d'oci de Tàrrega on portava documentació i targetes de crèdit.

Hores més tard, amb una de les targetes de crèdit que portava a la cartera, es van fer cinc compres fraudulentes per internet per un valor de 1.300 euros.

La investigació, iniciada pels agents de la Unitat d'investigació de Cervera, va permetre identificar al presumpte autor de les compres, que va ser detingut ahir al matí, a Cervera, com a presumpte autor d'un delicte d'estafa i apropiació indeguda.

El detingut va quedar en llibertat després de declarar davant dels Mossos d'Esquadra amb l'obligatorietat de presentar-se davant del jutge quan sigui requerit.

Comparteix

També t'interessarà