Els Mossos d’Esquadra van detenir divendres passat dos homes, de 40 i 56 anys, acusats d’un delicte contra la salut pública. Les detencions es van produir a la tarda en el transcurs d’un dispositiu preventiu contra el consum i la venda de drogues a la via pública, desplegat al nucli històric de Cervera.
Segons informa la policia, agents que feien el servei de paisà van detectar la venda d’una dosi de droga, més concretament cocaïna, a la plaça Sant Miquel. Després d’identificar el comprador, van procedir a la detenció del venedor, un home de 40 anys.
La segona detenció es va realitzar poc després quan els agents van detectar un home en actitud vigilant que es dirigia al carrer Anselm Clavé i, després de controlar el seu entorn, va contactar amb un home que li va lliurar dos embolcalls de cocaïna. Poc després es va detenir el venedor, un home de 56 anys, que en el moment de la detenció portava 129 euros en moneda fraccionada.
Els detinguts, un dels quals té antecedents, van passar el dissabte a disposició judicial davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Cervera.