Successos i tribunals

Detinguts dos lladres multireincidents per dos robatoris a l’Eix Comercial de Lleida

Detingut a la Segarra per robar aparells electrònics a l'empresa que treballava i vendre'ls per Internet

Els Mossos d’Esquadra van detenir ahir a Lleida un home i una dona, de 35 i 37 anys respectivament, com a presumptes autors de dos robatoris.

La detenció és el resultat d’una investigació iniciada el passat divendres, després de tenir coneixement que s’havien produït dos furts al descuit en una botiga de perfums de la plaça Sant Joan i en un supermercat del carrer Comptes d’Urgell.

Les dades recollides pels agents que vetllen per la seguretat a l’Eix Comercial, en el marc del pla Grèvol, van permetre identificar a un home i una dona, totes dues persones amb nombrosos antecedents, com a presumptes autores dels fets, les quals varen ser detingudes pels volts de les 11.15 hores d’ahir per una patrulla de Mossos d’Esquadra que les va localitzar i detenir, al carrer Companyia de Lleida.

Els detinguts, passaran avui a disposició judicial davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

Tàrrega reivindica el 25N amb la campanya ‘Calladeta estàs més guapa’

Societat

També t’interessarà

Llibertat vigilada amb instrucció terapèutica per al menor de Bellmunt d’Urgell detingut per crear canals Blocus La jutg
Tribunals

Llibertat vigilada per al menor de Bellmunt d’Urgell detingut pels canals Blocus

Vanesa Ortega | ACN · 30 oct. 2026
Detingut al País Valencià el presumpte fundador i principal impulsor de Blocus a Espanya
Successos

Detingut al País Valencià el presumpte fundador i principal impulsor de Blocus a Espanya

Vanesa Ortega · 30 oct. 2026
Detingut un menor d'edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida
Successos

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Vanesa Ortega · 29 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.