Esports

«Donarem la cara»

La plantilla del Lleida no té dubtes del que fa ni que a final de temporada seran entre els millors. Després de les crítiques llançades dimarts pel director esportiu, Jordi Esteve, que va demanar als homes de pes de l’equip que fessin «un pas endavant», alguns dels veterans van assumir ahir tant les crítiques com la responsabilitat. «A la gent li diem que donarem la cara», explicava Dani Fragoso, que assumia el repte llançat per part d’Esteve. «La plantilla és una barreja de gent jove i veterans i sí, els que fa més temps que hi som hem de fer un pas endavant», encara que va defensar que la situació no és preocupant. «Cal tenir tranquil·litat. No anirem primers amb set punts d’avantatge al març, menys en un grup tan igualat, però sabem el que cal fer.» Va admetre la pressió per ser favorits, però va dir que «és una pressió bonica, perquè és per pujar. La dolenta és quan la tens per sortir de baix».

El club espera els tres pròxims partits abans de decidir si es reforça l’equip al mercat d’hivern, la qual cosa obligaria a donar alguna baixa, si els que arriben tenen més de 23 anys, ja que el Lleida té completes les 16 fitxes permeses.

Per la seua part, un altre veterà, Raúl Fuster, admetia que «el que potser ens falta és una mica més de tranquil·litat en moments determinats», va defensar que «fem moltes coses bé» i va recordar que «quan el club va baixar a Segona B va estar deu anys sense fer un play-off. Ara n’hem disputat dos de seguits i el que abans era un assoliment i un èxit, ara és una obligació. Però és una cosa que hem d’assumir amb naturalitat», va reconèixer.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.