Esports

Edu March fitxa pel Mollerussa amb el repte de l’ascens a Primera

Edu March fitxa pel Mollerussa amb el repte de l'ascens a Primera

Edu March serà l’entrenador del Mollerussa la pròxima temporada. El tècnic del Palau d’Anglesola torna així al club del Pla d’Urgell, del qual va ser jugador i tècnic del planter, amb l’objectiu de tornar l’equip a Primera Catalana. March va ser destituït del Tàrrega el passat mes d’abril, després d’haver dirigit l’equip de l’Urgell, del qual es va fer càrrec en la temporada 2006-2007, un total de tres-cents quinze partits.

«Estic molt content de tornar al Mollerussa», explicava ahir el tècnic. «Feia molts anys que entrenava i encara que per una part em volia prendre una mena d’any sabàtic, el cor em demanava tornar a entrenar i, si era així, volia fer-ho a casa meua. Esperem fer un equip competitiu per intentar l’ascens a Primera», afegia el nou responsable tècnic del Mollerussa. Sap que serà una temporada dura, amb molts rivals de pes. «Serà una Segona Catalana atípica. Normalment hi ha dos o tres equips que destaquen, però la pròxima temporada ens ajuntem molts amb el mateix objectiu. Serà un grup molt fort», afegia. Després d’elogiar la feina «que s’ha fet al club aquests últims anys», aposta per «continuar confiant en la gent de casa. És la forma per ser econòmicament sostenibles».

Sobre el descens del Tàrrega, malgrat el relleu tècnic, explica que «em fa molt mal. Em considero responsable i assumeixo la part que em toca, que és molta», encara que «quan em van destituir no estàvem en zona de descens». Lamenta també que hagin estat tres els clubs lleidatans que finalment han perdut la categoria i que «algun, encara que presumeixi de temporada brillant, s’ha salvat per un partit». 

TerritoriMollerussa · Pla d'Urgell
Més notícies de Mollerussa →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El Mollerussa cau per la mínima al camp de la Pobla de Mafumet (2-1)
Futbol

El Mollerussa cau per la mínima al camp de la Pobla de Mafumet (2-1)

Vanesa Ortega · 25 oct. 2026
El CP Vila-sana es queda a les portes de la Supercopa d’Espanya davant el Telecable (1-2)
Hoquei

El CP Vila-sana es queda a les portes de la Supercopa d’Espanya davant el Telecable (1-2)

Vanesa Ortega · 25 oct. 2026
Altres esports

Laia Bosch i Jordi Llobet destaquen al Mundial d’escacs

Laura Quintana · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.