El 4t GT Mollerussa prepara una nova edició que inclourà un concurs de pintura
El primer cap de setmana de maig, Mollerussa acollirà al Pavelló Firal el 4t GT Mollerussa Warhamer 40k, una trobada de joc alternatiu que s’ha consolidat com la segona més gran d’Espanya.
En aquesta edició, com a novetat, s’ha incorporat un concurs de pintura de figures i miniatures. A més, de tallers i classes magistrals tant per aprendre des de zero, com per a conèixer tècniques més avançades que impartiran experts del modelisme. L’entrega de premis del concurs serà el diumenge dia 4, a les 14 h.
L’esdeveniment, organitzat per l'Associació Lleidatana d'Entreteniments Alternatius de Lleida i que porta per nom les sigles de Gran Torneig, s’engloba en les IV Jornades Lúdiques de l’Àrea de Joventut de Mollerussa. Per participar-hi cal inscriure’s prèviament amb un equip de 6 persones.
El dissabte 2, hi haurà una exhibició de cosplay –representació amb disfresses–, a càrrec de l’associació Hispahammer. El pavelló estarà obert al públic de 10 h a 20 h i tindrà un espai amb botigues especialitzades i un altre espai de joc lliure i alternatiu.
El Warhammer és un certamen que es juga sobre el taulell i que aplega els jugadors més fidels. De moment, es preveuen més de 380 participants provinents de tot l’Estat, així com una major afluència que superi el miler de visitants de l’anterior edició, tenint en compte que s’hi ha organitzat els tallers de pintura.







