Esports

El Balaguer cau a casa

El Balaguer cau a casa

Després d’encadenar cinc victòries a la Superdivisió femenina de tenis taula, el Villart Logístic Balaguer va encaixar ahir la primera derrota de la temporada a la Lliga al caure per 3-4 davant del Linares, equip que ara se situa segon a la classificació, relegant les lleidatanes a la tercera plaça, encara que el primer classificat, l’Arteal Santiago, amb sis victòries, per cinc d’andaluses i lleidatanes, ha jugat tres partits més.

El Villart Logístic de Balaguer afrontava l’exigent partit d’ahir després d’haver superat dissabte el Vic, en aquesta doble jornada.

Van començar bé les coses per a l’equip local, ja que Tingting Wang va sumar el primer punt de l’encontre al superar per 3-0 Gloria Panadero, que no va plantejar cap oposició a la número u del rànquing estatal, com reflecteixen els parcials del duel (11-4, 11-1 i 11-5).

En el segon partit, que va resultar disputat, el Linares va empatar amb la victòria de l’eslovena Jana Tomazini davant de Yanlan Li, per 2-3, amb parcials d’11-6, 9-11, 11-5, 8-11 i 7-11, que deixava l’1-1 en el global.

El Linares es va posar en avantatge amb la victòria de l’hongaresa Melinda Ciurcui sobre Anna Biscarri per 0-3, amb parcials de 3-11, 6-11 i 4-11.

En el doble, Tingting i Yanlan Li van tornar a mostrar la seua superioritat per parelles i van empatar l’enfrontament (2-2) al vèncer per un ajustat 3-2 Panadero i Ciurcui, amb parcials d’11-4, 3-11, 11-9, 9-11 i 13-11 en un partit vibrant.

El Villart Logístic es va tornar a avançar amb el triomf de Tingting Wang sobre Jana Tomazini per 3-2, amb parcials d’11-4, 11-8 i 11-6, que posava el 3-2.

Però el Linares va tornar a empatar l’encontre, que se situava 3-3 amb la victòria de Gloria Panadero sobre la lleidatana Anna Biscarri per 0-3, amb parcials de 6-11, 6-11 i 7-11.

En el matx decisiu, la victòria se’n va ser per a l’equip andalús amb la victòria de Melinda Ciurcui sobre Yanlan Li, resolt per 0-3, però en un partit que va resultar molt equilibrat, com ho demostren els parcials: 8-11, 10-12 i 8-11.

Després d’aquests dos partits disputats de forma consecutiva a la seua pista, les lleidatanes tornaran a jugar com a locals el pròxim cap de setmana. El dissabte dia 5 de desembre, rebran el Saragossa a les 17.00, en un partit que, en teoria, les lleidatanes han de resoldre de forma còmoda a favor seu.

TerritoriBalaguer · Noguera
Més notícies de Balaguer →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El repte solidari al Tourmalet es completa amb èxit i ja supera els 800 euros recaptats
Esports

El repte solidari al Tourmalet es completa amb èxit i ja supera els 800 euros recaptats

Laura Quintana · 27 ag. 2026
370 quilòmetres contra el càncer: un repte solidari des d’Ivars de Noguera fins al Tourmalet
Esports

370 quilòmetres contra el càncer: un repte solidari des d’Ivars de Noguera fins al Tourmalet

Laura Quintana · 19 ag. 2026
El Critèrium Ivan Graït tornarà a omplir de ciclisme els carrers d'Ivars de Noguera
Esports

El Critèrium Ivan Graït tornarà a omplir de ciclisme els carrers d’Ivars de Noguera

Redacció · 22 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.