Esports

El Balaguer encadena un nou punt

El Balaguer encadena un nou punt

El Balaguer va tornar a sumar ahir, per tercera jornada consecutiva, a l’empatar 1-1 davant del Vista Alegre en un partit molt equilibrat i en el qual hauria pogut guanyar qualsevol dels dos equips. Amb aquest punt, l’equip de Jordi Belló ha sumat 5 dels últims 9 punts en joc.

El duel va començar amb domini del Vista Alegre, que només va tardar set minuts a posar a prova el meta local, Alfred. Naoufal va llançar una bona rematada (7’) que el porter del Balaguer va desviar a córner. Aquest primer ensurt va fer despertar el Balaguer, que en tan sols cinc minuts, entre el 15 i el 20, va disposar de tres ocasions molt clares amb què va merèixer obrir el marcador. Van tenir el gol al seu abast Genís, Galceran i Adrià, però en tots els casos la pilota va acabar a córner.

El Balaguer va aprofitar aquesta inèrcia per continuar portant el ritme del matx i el premi no tardaria a arribar. A la mitja hora Genís va rebre una clara falta i Adrià la va executar de forma magistral per fer pujar l’1-0 en el marcador. Era el minut 31 i el gol feia justícia al que s’havia vist fins llavors. Abans del descans, el Vista Alegre va tornar a crear perill, en una clara advertència que encara no hi havia res decidit. Però l’ocasió de l’equip barceloní no va fructificar i el partit va arribar al descans amb el mínim resultat d’1-0.

Conscient que havia de tancar el xoc, el Balaguer va començar la segona part amb molta força i al cap de pocs segons Genís va estar a prop de marcar el 2-0. També haurien pogut marcar Trota en el minut 47 i de nou Genís, en el 53 –aquest amb un intent de gol olímpic–, però ho va impedir el portermeta barceloní. Però del 2-0 es va passar a l’1-1. El capità del Vista Alegre, Naoufal, va aconseguir batre Alfred amb una rematada creuada, per establir l’empat en el 55. El gol va afectar els de Jordi Belló i, dos minuts més tard, Jarabo va malgastar una ocasió d’or, rematant fora amb tota la porteria per a ell. El Vista Alegre perdonava així l’1-2.

En el tram final de partit els dos equips van optar per reforçar el seu esquema defensiu i, tenint en compte les ocasions perdudes, van donar per bo el punt. El Balaguer no va tenir l’encert necessari per assegurar la victòria.

“Ha sigut un partit amb poques ocasions clares i l’ha pogut guanyar qualsevol dels dos”, explicava. “El Vista Alegre ha vingut a no perdre i per a nosaltres ha sigut un partit complicat”. Va afegir que “és bo que l’equip hagi sumat, perquè del que es tracta és de continuar creixent”. “Ara ens vindrà bé l’aturada nadalenca per carregar forces”, admetia el tècnic.

“Ha pogut guanyar qualsevol dels dos equips”

L’entrenador del Balaguer, Jordi Belló, admetia al final del partit que qualsevol dels dos equips podia haver-se emportat els tres punts en joc, per la qual cosa valorava el punt sumat.

TerritoriBalaguer · Noguera
Més notícies de Balaguer →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El repte solidari al Tourmalet es completa amb èxit i ja supera els 800 euros recaptats
Esports

El repte solidari al Tourmalet es completa amb èxit i ja supera els 800 euros recaptats

Laura Quintana · 27 ag. 2026
370 quilòmetres contra el càncer: un repte solidari des d’Ivars de Noguera fins al Tourmalet
Esports

370 quilòmetres contra el càncer: un repte solidari des d’Ivars de Noguera fins al Tourmalet

Laura Quintana · 19 ag. 2026
El Critèrium Ivan Graït tornarà a omplir de ciclisme els carrers d'Ivars de Noguera
Esports

El Critèrium Ivan Graït tornarà a omplir de ciclisme els carrers d’Ivars de Noguera

Redacció · 22 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.