Esports

El Balaguer exerceix de líder

El Balaguer exerceix de líder

El Balaguer va demostrar ahir que és un líder sòlid i va consolidar el seu primer lloc a la classificació amb una clara victòria per 4-1 davant el Sant Ildefons. La golejada va ser acompanyada d’un hat-trick d’Adrià, que es retroba amb el gol i que ha firmat quatre gols en els dos últims partits.

El Balaguer va voler deixar les coses clares des del principi, i ja al minut 5, en un primer córner perfectament executat per Mikel, Isaac va rematar de cap i va inaugurar el lluminós amb l’1-0 que encarrilava l’enfrontament. El gol va animar els de Jordi Cortés i 4 minuts més tard, un altre córner local servit per Genís, va ser rematat per Adrià malgrat que el va aturar amb una gran intervenció el porter visitant.

El Balaguer dominava a pler sense que el Sant Ildefons lligués cap clara jugada en atac. Tot i que l’equip jugava tranquil amb el marcador al seu favor, el primer revés va arribar al minut 19 amb la lesió de Roger Giribet, en una jugada fortuïta, i va haver de ser substituït per Jordana. Al minut 29 el Balaguer va ampliar l’avantatge, amb el 2-0 que va firmar Adrià, que va culminar una gran passada de Genís. Amb aquest còmode resultat, que premiava el millor joc de l’equip davant un rival que tot just inquietava, es va arribar al descans. Al segon temps el matx va mantenir la mateixa tònica, amb el locals dominant el joc davant la passivitat atacant dels de Cornellà. Més encara quan al minut 73 el col·legiat va xiular un rigorós penal per un cop del porter a un atacant local a la sortida d’un córner. Adrià no va fallar i va marcar el tercer gol de la tarda (3-0).

Al minut 77 i en la primera aproximació dels visitants a l’àrea local, i després de diversos rebutjos a l’interior de l’àrea, Iván va aconseguir retallar diferències i va situar el 3-1 en el marcador quan quedava una mica més d’un quart d’hora. Semblava que el gol donaria ales als de Sant Ildefons, però Adrià, en una contra, va ser habilitat per Isaac amb una passada en profunditat i va afusellar el 4-1 davant la mitja sortida del meta. Genís va poder marcar el cinquè al 85 en un mà a mà amb el porter, que va arribar a tocar la pilota i va rebutjar el xut del davanter local.

«S’ha de valorar el que fan aquests jugadors»

El tècnic del Balaguer, Jordi Cortés, es va mostrar molt satisfet tant per la victòria com pel joc del seu equip, que ha sumat 19 dels últims 21 punts que ha disputat. Després d’encadenar ahir la cinquena victòria, va dir: «Sembla que ens hem acostumat a guanyar i això no és fàcil. S’ha de valorar el que estan fent els jugadors, que hi estan dedicant molt treball i molta il·lusió», va comentar.

Jordi Cortés, al qual no agrada personalitzar a l’hora de fer valoracions de l’equip, sí que va destacar ahir el treball d’Adrià i «l’important que és per a l’equip que trobi gol. Adrià torna a estar en una gran forma».

TerritoriBalaguer · Noguera
Més notícies de Balaguer →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Agroalimentària

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

‘El túnel de Montclar’ recupera la història dels presos que van construir els Canals d’Urgell

Cinema

També t’interessarà

El repte solidari al Tourmalet es completa amb èxit i ja supera els 800 euros recaptats
Esports

El repte solidari al Tourmalet es completa amb èxit i ja supera els 800 euros recaptats

Laura Quintana · 27 ag. 2026
370 quilòmetres contra el càncer: un repte solidari des d’Ivars de Noguera fins al Tourmalet
Esports

370 quilòmetres contra el càncer: un repte solidari des d’Ivars de Noguera fins al Tourmalet

Laura Quintana · 19 ag. 2026
El Critèrium Ivan Graït tornarà a omplir de ciclisme els carrers d'Ivars de Noguera
Esports

El Critèrium Ivan Graït tornarà a omplir de ciclisme els carrers d’Ivars de Noguera

Redacció · 22 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.