Aina Pozuelo i Carlota Garcia, de la Universitat Rovira i Virgili, i Sergi Puertolas i Pol Espinal, de la Univesitat de Barcelona, s’han proclamat campions del Campionat de Catalunya universitari de pàdel celebrat a la Terra Ferma, concretament a Torrefarrera, al club Waps. Una competició en la que hi ha participat un total de 30 parelles que actualment estan cursant els seus estudis universitaris arreu de Catalunya.
En categoria femenina, Pozuelo-Garcia, s’han vist les cares en la final davant de Sandra Azorín i Paula Nogué, representants de la Universitat de Lleida. Les guanyadores han resolt clarament el duel pel títol per un marcador de 6-2 i 6-0. Per la seva part en categoria masculina, Puertolas-Espinal han doblegat per 6-4 i 6-1 als finalistes, Marc Arbucias i Ton Boquet, representants de la Universitat Rovira i Virgili.
Natàlia Satué, vocal de pàdel de Lleida de la Federació Catalana de Pàdel (FCP), i Xavi Colomina, responsable esportiu a Lleida de la FCP, han assistit a les finals del Campionat de Catalunya universitari de pàdel celebrat al Waps i han participat en l’entrega de trofeus als campions, campiones i finalistes.

