Economia

El centre de titelles demana la instal.lació de càmeres de seguretat per evitar més robatoris

El centre de titelles demana la instal.lació de càmeres de seguretat per evitar més robatoris

El director del centre de titelles de Lleida, Oriol Ferré demanarà a la Paeria que instal.li càmeres de seguretat als accessos de l’immoble municipal per evitar que es repeteixi un furt com el que han viscut aquest cap de setmana. Precisament el centre va denunciar ahir al matí davant la Guàrdia urbana el robatori de material tècnic que tenien preparat per sortir a treballar. Es tractaria de microfonia inhalàmbrica, dos reproductors d’audio, una taula de so i cablejat valorat en uns 6.000 euros aproximadament. 

Ferré creu que la zona és tranquil.la, les instal.lacions estan situades a l’antic convent de Santa Teresa al barri antic de la capital del Segrià, però això no va impedir que els lladres forcessin dues portes metàliques per accedir a l’edifici i robar el material. De fet, avui estan revisant amb els tècnics d’alarmes el funcionament del sistema perquè el dia del furt no va saltar. 

El robatori  va provocar que la companyia no pogués actuar ahir al migdia amb el seu espectacle Kissu al Festival Cos de Reus. Segons Ferré, seria la primera vegada en 30 anys que han de suspendre una actuació ja que no van tenir temps de reacció per poder dur-la a terme. Però, en canvi, a la tarda sí que van poder actuar amb altres espectacles a les localitats de Calldetenes, Granollers i Calaf. Ho van poder fer amb material més antic que tenen de reserva i que no els van sostreure.

 

 

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona
Economia

La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona

Vanesa Ortega · 16 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.