El CF Andorra de Gerard Piqué, ascendit a Segona B, serà l’equip convidat aquest any a disputar la 22a edició del Trofeu Ciutat de Tàrrega, un torneig amistós de futbol emmarcat dins la pretemporada de la UE Tàrrega. La cita serà el dimecres 14 d’agost, a 2/4 de 9 del vespre, al Camp de Futbol Municipal Joan Capdevila Méndez.
El CF Andorra va assolir la temporada passada l’ascens a la Tercera Divisió Nacional com a Campió del Grup II de Primera Catalana i ara ha pogut ocupar el lloc del Reus Esportiu a Segona B. Serà un rival de luxe per al nou equip de la UE Tàrrega, que presenta una plantilla rejovenida amb una mitjana d’edat de 23 anys i dirigida per l’entrenador Edu Berrocal.
En el decurs de la presentació que s’ha realitzat aquest dimecres, s’ha fet una crida a assistir al partit i donar suport a la UE Tàrrega. A més de millorar els resultats de la passada temporada, la directiva ha assenyalat com a objectiu prioritari l’augment de la massa social del club, que actualment és de 225 persones. Des del consistori ja s’ha anunciat que es treballarà per atendre les peticions de la UE Tàrrega per millorar les instal·lacions del Camp de Futbol Municipal Joan Capdevila Méndez. En aquest sentit, destaca la instal·lació d’un nou marcador electrònic.
El 1r Trofeu Ciutat de Tàrrega es va celebrar el 9 d’agost del 1997, quan el club es va vestir de gala per rebre l’Osasuna de Pamplona, llavors a Segona A, i l’Espanyol B. Fou un triangular disputat amb el sistema de partits de 45 minuts en què finalment s’imposà la UE Tàrrega. Pel Trofeu Ciutat de Tàrrega han passat altres equips de renom com l’Hospitalet, el Reus Esportiu, el Barça Juvenil, el Nàstic de Tarragona o La Pobla de Mafumet entre altres.
Prèviament al 22è Trofeu Ciutat de Tàrrega, l’equip de la capital de l’Urgell també té previst disputar un partit de pretemporada el diumenge 11 d’agost, a les 7 de la tarda, al Camp de Futbol Municipal Joan Capdevila Méndez. És un encontre corresponent a l’anada de quarts de final de la Copa Lleida enfront del CFJ Mollerussa. L’inici del campionat de Primera Catalana s’ha fixat per al diumenge 8 de setembre, data en què l’equip blaugrana s’haurà de desplaçar a Barcelona per jugar enfront el Martinenc.