El cicle Concerts al Miracle torna amb un viatge musical per Amèrica
L’Associació Cultural Grup d’Art’4 organitza el segon concert del cicle Concerts al Miracle, que tindrà lloc el pròxim 13 d’abril, a les 18 h, a l’església del Miracle de Balaguer.
Aquest cop, el protagonisme serà per a la pianista Marta Mesalles i el violinista Norbert Llorca, que oferiran un repertori dividit en dues parts. La primera estarà dedicada a la música del sud del continent americà, amb peces de Pablo Milanés, Carlos Gardel, Violeta Parra i Astor Piazzolla. La segona part del concert girarà entorn d’autors d’Amèrica del Nord, com Errol Garner, Bart Howard, Mark James i John Kander.
L’entrada al concert funcionarà amb el sistema de taquilla inversa, permetent que el públic decideixi la seva aportació econòmica un cop finalitzat l’esdeveniment.






