Cultura

El Concurs de Pintura Ràpida de Mollerussa premiarà a l’artista més sostenible

El Concurs de Pintura Ràpida de Mollerussa premiarà a l'artista més sostenible

El Concurs de Pintura Ràpida Ciutat de Mollerussa, organitzat per Fira de Mollerussa, celebrarà la seva 24a edició el diumenge 28 de setembre amb una novetat destacada: la incorporació del Premi Especial Art Sostenible, destinat als artistes que treballin amb materials reciclats i pintures sense dissolvent. El nou guardó, patrocinat per Suela Ràpid i dotat amb 750 euros, se suma als altres 11 premis del certamen, que enguany repartirà un total de 6.435 euros, una xifra superior a la d’edicions anteriors.

El primer premi, amb una dotació de 1.200 euros, està patrocinat per l’Ajuntament de Mollerussa i Fira de Mollerussa. El segon premi, patrocinat per la firma Nufri, compta amb 800 euros, i el tercer, finançat per l’empresa A. Miquel, amb 600 euros. També hi participen com a patrocinadors Federòptics Roure (4t premi de 525 €), Centre d’Estudis Pla d’Urgell / Aulastudi (5è premi de 470 €), Prefabricats Pujol (6è premi de 450 €), Fridecal (7è premi de 430 €), Arcusin (8è premi de 360 €), Resquitx (9è premi de 330 €), Domser Solucions Metàl·liques (10è premi de 320 €) i Acudam (11è premi de 200 €).

La inscripció és gratuïta i es podrà formalitzar el mateix dia del concurs al vestíbul del Teatre de l’Amistat entre les 8.30 i les 11. El veredicte del jurat i el lliurament dels premis tindran lloc a les 16.45 a la sala del mateix teatre.

L’edició anterior va reunir 41 artistes, entre els quals es va imposar Julio García, d’Abrera, que es va endur el primer premi. 

TerritoriMollerussa · Pla d'Urgell
Més notícies de Mollerussa →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer
Cultura

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Empresa

Autotardor obre portes a Mollerussa amb prop de 400 vehicles i 22 expositors

Vanesa Ortega · 23 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.