Cultura

El Cotton canvia d’imatge

El Cotton canvia d'imatge

L’històric Club Cotton de Lleida, ara tancat durant l’estiu, reobrirà les portes a finals de setembre convertit en la sala Èxit i amb una orientació musical diferent de l’actual.

«Oferirem una música més comercial, patxanguera, de discoteca, una mica allunyada del techno i la música electrònica», va explicar ahir a SEGRE un dels nous socis de l’empresa que prendrà el relleu als històrics propietaris de la sala. Es tracta de cinc joves lleidatans, alguns dels quals estan vinculats al món de l’oci nocturn de Lleida a través ara del club Ocean’s o de restaurants com el Clea Tushé.

El canvi de nom va provocar un viu debat entre els futurs responsables de la sala, però al final es va imposar la decisió d’abandonar la marca Cotton pel nou Èxit, jugant amb l’accepció catalana de la paraula i també l’anglesa.

La idea és estrenar la sala durant les festes de Sant Miquel, encara que tot dependrà del ritme de les obres que ja s’estan duent a terme en l’interior d’aquest local, amb capacitat per a gairebé 900 persones, ubicat a l’edifici de l’antic Royal Palace, a la carretera de Vielha.

«Volem canviar de dalt a baix la decoració i els colors de la sala i també de l’accés a la discoteca», va comentar un dels nous responsables. «La intenció és oferir un servei de qualitat -més beguda en botella i menys de tirador, per exemple-, i ser més a prop dels clients», va afegir. En la decisió de prendre les regnes de la discoteca també hi han influït els últims moviments en els negocis d’oci nocturn de Lleida, amb el tancament fa poc més d’un any de la discoteca Wonder i també el previst tancament després de l’estiu de la discoteca Larida a Gardeny, unes instal·lacions en les quals la Paeria va anunciar que ubicaria a partir del novembre un centre de producció teatral.

Cal recordar que el Cotton va obrir les portes a l’antic Royal Palace l’abril del 1997, uns mesos després de tancar en la seua anterior ubicació, a l’antiga sala de ball Els Pagesos, al carrer Paer Casanoves, a causa de la impossibilitat d’insonorització.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer
Cultura

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Juneda reuneix el fotoperiodisme català en una nova edició del Miravisions
Exposicions i museus

Juneda reuneix el fotoperiodisme català en una nova edició del Miravisions

Laura Quintana · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.