Aquest dissabte 28 de juny, Balaguer va celebrar el VIII Dinar Comunitari de les Entitats al Casal Lapallacavara amb 115 assistents de 21 entitats de la capital.
El dinar, organitzat per l‘Àrea de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera a través del Pla d’Acció Comunitària Inclusiva i la Taula d’Entitats de Balaguer amb l’objectiu d’esdevenir un punt de trobada de les entitats de Balaguer on compartir experiències i, a la vegada, recaptar fons per al projecte guanyador del Concurs de Suggeriments Solidaris, que enguany ha estat «Activa la teva comunitat Balaguer» de l’associació Mufanitawa i l’Associació Africana de la Noguera.
El plat central del dinar va ser la paella cuinada per Ramon Cortés, que aquest any va tenir l’ajuda de membres de l’Associació Africana de la Noguera.