Cultura

El DJ Marc Marzenit, ‘professor’ a l’Escola Ondara

El DJ Marc Marzenit, ‘professor’ a l’Escola Ondara

El DJ i productor musical de Mollerussa Marc Marzenit va assegurar ahir a Tàrrega que “gràcies a la tecnologia cada vegada hi ha més joves que creen la seua pròpia música”. Marzenit, que va impartir un taller de producció musical digital a l’Escola d’Arts Ondara, va explicar que “fa uns quants anys un productor de música electrònica necessitava molts diners perquè la tecnologia era molt cara, ara en canvi amb un simple ordinador tens accés a música de nivell professional”.

Al taller, que va comptar amb una trentena d’alumnes, Marzenit va utilitzar el programa musical Ableton Live i va fer una breu introducció a diferents sistemes i aspectes bàsics de producció musical. El DJ ha posat a la venda aquesta mateixa setmana un nou EP, 9909LA, que compta amb la remescla de Christian Smith. “Està inspirat en la música house chicago, un so electrònic que es va crear als anys 80 i que ja aleshores va ser molt futurista”, va comentar Marzenit sobre el nou treball.

Així mateix, el DJ de Mollerussa va revelar que el títol de l’EP és el codi postal de la casa d’un amic seu de Los Angeles.

TerritoriMollerussa · Pla d'Urgell
Més notícies de Mollerussa →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

També t’interessarà

Cinema

‘El túnel de Montclar’ recupera la història dels presos que van construir els Canals d’Urgell

Laura Quintana · 2 nov. 2026
Cultura

SPASA forma una vintena d’artistes de carrer a Moçambic

Laura Quintana · 30 oct. 2026
El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer
Cultura

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer

Laura Quintana · 28 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.