El Festival de Pasqua de Cervera 2025 inclourà estrenes de Carles Marigó, Joan Magrané i Josep Maria Guix

REDACCIÓ / Arnau Coma
Publicat: 
01-04-2025
Actualitzat: 16-04-2025 19:00
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • El Festival de Pasqua de Cervera 2025 inclourà estrenes de Carles Marigó, Joan Magrané i Josep Maria Guix
    Peu de foto: 
    Carles Marigó ©Michal Novak

El Festival de Pasqua de Cervera tornarà del 10 al 19 d’abril de 2025 amb una programació que aposta per la música clàssica catalana i que inclourà 15 concerts i 11 produccions musicals. La cita, organitzada per la Paeria de Cervera, es consolida com un referent en la difusió del patrimoni musical del país.

Entre les propostes destacades hi ha l’estrena de diverses obres de Carles Marigó, Joan Magrané i Josep Maria Guix, tres dels compositors més reconeguts del panorama actual. El 13 d’abril, la Camerata de Música Catalana, dirigida per Jofre Bardolet, presentarà per primera vegada les peces “Llavor” i “Dumka” de Carles Marigó. D’altra banda, el 18 d’abril, les violinistes Anna Urpina i Inés Montero interpretaran les estrenes de “Fressa (d’après Béla Tarr)” de Joan Magrané i “Fràgil” de Josep Maria Guix.

El festival també serà l’escenari de la presentació del llibre “Antologia sentimental de la música catalana”, escrit per Joan Magrané, que oferirà una mirada personal sobre la riquesa de la música del país.

El Festival de Pasqua de Cervera, que compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, reafirma la seva aposta per la creació i interpretació de música clàssica catalana, consolidant-se com una cita imprescindible per als amants del gènere.

Comarques: 
Segarra
Comparteix

També t'interessarà