Cultura

El grup BAT de Tàrrega estrenarà la comèdia ‘La gata salvatge’

El grup BAT de Tàrrega estrenarà la comèdia ‘La gata salvatge’

El grup de teatre BAT de Tàrrega estrenarà el diumenge 11 de juny el seu últim muntatge, la comèdia La gata salvatge de Maribel Masip, sota la direcció de Joan Ribó que ahir en va destacar “la complexitat ja que hi apareixen uns 25 actors”. Ribó va revelar que “assagem quatre dies a la setmana des de passades les festes de Nadal” i va agrair la implicació dels actors i les actrius en el projecte. En aquest mateix sentit, el regidor de Cultura de Tàrrega, Raül Palacios, va posar en relleu el treball totalment altruista del grup de teatre BAT.

L’argument de La gata salvatge se centra en un club de dones de vida alegre on exerceixen l’ofici més antic del món i com la seua vida rutinària es veu alterada per un fet inesperat. A fi de captar l’atenció del públic, abans d’iniciar l’obra es repartirà entre els espectadors un fullet amb vuit preguntes sobre les relacions dels protagonistes i entre tots els guanyadors se sortejarà un sopar per a dos persones al restaurant La Clau del Rebost de Tàrrega.

La representació d’aquesta obra forma part del cicle d’arts escèniques de primavera Entretemps. L’obra es representarà al Teatre Ateneu a les 18 hores i l’entrada costarà 7 euros.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El teatre apropa la inclusió a l'alumnat de l'Urgell
Cultura

El teatre apropa la inclusió a l’alumnat de l’Urgell

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents
Cultura

Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents

Laura Quintana · 26 oct. 2026
L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric
Cultura

L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric

Laura Quintana · 19 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.