El grup lleidatà Selva Nua s'acomiada temporalment amb una gira i un concert final a la sala Razzmatazz de Barcelona
El grup Selva Nua ha anunciat una aturada indefinida després de sis anys de trajectòria. Ho han fet a través d'un comunicat al seu compte d'Instagram en què comparteixen que necessiten "mirar endins i cuidar-nos", en una decisió que, asseguren, encara estan processant.
La banda, formada per Joana Jové, Adrià Garcia i Pol Mitjans, deixa enrere dos discos - 'Momentani' (2022) i 'I tu què fas quan no fas res?' (2025) - i una trajectòria marcada per una evolució sonora constant. El seu darrer llançament ha estat el senzill 'Quan tot vagi malament...', amb la col·laboració de Yung Rajola.
El grup ha anunciat una gira amb quatre concerts a la Festa Major de Lleida el 10 de maig, a l'Observa Festival de Sabadell el 28 de maig, al Festival Maig de Santa Coloma de Queralt el 30 de maig i que acabarà la sala Razzmatazz 3 de Barcelona el 18 de juny.







