Esports

El líder torna a la feina

El líder torna a la feina

La plantilla del Lleida va posar ahir punt final a les vacances nadalenques i va tornar al treball per començar a preparar la tornada a la competició. El Lleida ha de defensar el liderat en un mes de gener molt exigent, en el qual haurà de jugar fora de casa tres dels quatre pròxims partits. L’obertura del mercat d’hivern també pot provocar canvis a la plantilla del líder, que està fent una bona temporada que crida l’atenció d’equips de categoria superior. El Nàstic, que lluita per mantenir la plaça a Segona divisió A, ja ha mogut fitxa i vol incorporar el defensa Tano Bonnín. Com sempre fa el Lleida en aquests casos, ha remès el club tarragoní al pagament de la clàusula de rescissió, que en el cas de l’internacional dominicà és de 150.000 euros. En cap cas deixarà que se’n vagi gratis, ja que no desitja debilitar la plantilla i, en tot cas, no descarta reforçar-se si li surt alguna oportunitat interessant. El Nàstic intenta evitar el pagament de la totalitat de la clàusula i confia a negociar. De moment, ofereix un total de 115.000 euros per aquest jugador. El Lleida espera que torni de les vacances el director esportiu, Jordi Esteve, per valorar la situació. Un altre element decisiu per donar llum verda a aquest traspàs serà assegurar-se un recanvi de garanties. En qualsevol cas, el Nàstic té pressa per comprar, però el Lleida no en té cap per vendre. Pel que fa a la Lliga, el Lleida tornarà a la competició aquest diumenge, dia 6.

El líder visitarà el camp de l’Ontinyent (17.00 hores), un equip que ocupa el lloc 16 a la taula classificatòria, però que sempre és un rival complicat al seu camp. El Lleida es juga en aquest desplaçament finalitzar com a “campió d’hivern”. Aquest serà el primer dels dos desplaçaments consecutius que ha d’afrontar el Lleida, ja que el dia 13, al partit de la vintena jornada, amb la qual s’obre la segona volta, l’equip de Gerard Albadalejo visitarà el Vila-real B, que en aquests moments ocupa la segona posició a la taula classificatòria, amb només un punt menys que els lleidatans. A la primera volta, el Lleida va guanyar 2-1.

El primer enfrontament de l’any al Camp d’Esports no arribarà fins al pròxim dia 20, quan l’equip lleidatà rebrà la visita d’un altre filial, l’Espanyol B, que en aquests moments ocupa la novena posició. El Lleida tancarà el mes de gener jugant fora de casa, ja que el dia 27 visitarà el feu de l’Ebro, el rival que el va eliminar de la Copa del Rei i que en aquests moments ocupa la zona baixa de la taula.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.