Esports

El Lleida abaixa preus i regala entrades contra el València B

El Lleida abaixa preus i regala entrades contra el València B

El Lleida rebaixarà els preus de les entrades i regalarà una localitat a cada soci amb l’objectiu que aquest diumenge, davant del València Mestalla (18.00 h), el Camp d’Esports presenti el millor aspecte possible en una nova final per a l’equip, al qual només li val la victòria i ha d’esperar entrepussades dels seus rivals. El club va llançar ahir una campanya sota el lema “T’ho imagines? Nosaltres sí!!”, amb què busca animar l’afició de cara a l’últim partit a casa de la fase regular de la Lliga.

Cada abonat del club podrà recollir una entrada gratuïta de la seua zona, de forma anticipada, acudint a les oficines avui i demà, de 17.00 a 20.00 i dissabte de 10.00 a 14.00 hores. Hi ha d’anar per a això amb el carnet d’abonat i el DNI originals. Pel que fa a la venda anticipada d’entrades, podran adquirir-se a un preu més econòmic en el mateix horari que les invitacions per a abonats. Amb aquesta promoció, les localitats de Tribuna es queden en 15 euros, mentre que les de Lateral, Gol Nord i Gol Sud es vendran a 10 euros. El mateix diumenge, dia del partit, les entrades es despatxaran a taquilla als preus habituals, és a dir, 25 i 15 euros, respectivament. Per a aquest partit els nens i nenes de fins a deu anys tindran l’entrada gratis.

D’altra banda, el president del Lleida, Albert Esteve, va entregar ahir nova documentació al Tribunal Administratiu de l’Esport (TAD), que té previst reunir-se demà per estudiar la reclamació del club per alineació indeguda en el partit davant de l’Atlètic Saguntí. El club insisteix que el reglament els dóna la raó.

Malestar per l’assistència de jugadors a una festa a la UdL

L’assistència de diversos jugadors del Lleida, ahir a la tarda, a una festa universitària organitzada per estudiants de la Facultat de Medicina de la UdL va provocar malestar al club que no descarta aplicar sancions, segons preveu el codi de disciplina interna. Fonts del Lleida van explicar que alguns aficionats els van fer arribar fotografies en les quals es veu diversos jugadors a la festa. Malgrat que era a la tarda, el club entén que van actuar amb imprudència abans d’un partit vital.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.