El Lleida rebrà l’Atlètic de Madrid el pròxim 3 de gener a la Copa del Rei amb un espectacular mosaic que ocuparà tot el Camp d’Esports, a l’estil del que va preparar davant del Sevilla Atlètic en el play-off de fa dos temporades. Tant la senyera com el color blau que identifica el club lleidatà tindran protagonisme en aquest mosaic, per al qual l’entitat busca una empresa perquè el patrocini.
En l’aspecte esportiu, la plantilla farà avui l’últim entrenament abans de les vacances, després d’empatar diumenge 0-0 amb el Sabadell. Aquest empat permet a l’equip tancar la primera volta amb 24 punts, el segon pitjor registre en els set anys d’història del Lleida Esportiu. La primera temporada, amb Emili Vicente, es va tancar amb 25 punts; amb Seligrat en va aconseguir 28 i 31, i els dos anys d’Idiakez es van tancar també amb 31 punts. El passat exercici, amb Gustavo Siviero, van ser 21.
Els nou enfrontaments sense guanyar han portat la directiva a plantejar-se un canvi de tècnic. Albert Esteve espera escoltar les explicacions d’Albadalejo aquesta setmana, abans de prendre una decisió sobre el seu futur.
La venda d’entrades per a la Copa comença avui
El Lleida iniciarà avui la venda d’entrades per al partit de la Copa del Rei, davant de l’Atlètic de Madrid, el pròxim 3 de gener. El club, tal com va explicar la setmana passada el president, Albert Esteve, ha decidit que els socis tinguin l’entrada gratuïta per a aquest enfrontament, i el preu de venda al públic serà de 60 euros per a les localitats de Tribuna; 45 a Lateral, i 25 a Gols i Grada d’Animació, i de 10 euros per als espectadors de fins a un màxim de 10 anys.