Esports

El Lleida no dóna per tancat l’equip a nou dies del debut

Abel Molinero, l’últim fitxatge del Lleida Esportiu, va debutar dimecres contra el Mollerussa.

Quan falten nou dies perquè comenci la Lliga, el Lleida Esportiu encara no dóna la plantilla per tancada. El club podria fer fins a dos fitxatges més, i les seues intencions són portar un jugador d’atac, d’una banda, i d’altra banda un migcampista o central. Per ara, l’equip de Molo compta amb vuit fitxatges: Adri León (Pontevedra), Simic (Amorebieta), Enric Bernat (Ascó), Eder (Badajoz), Raúl (Ebro), Liberto (Betis), Del Amo (Múrcia) i Molinero (Talavera).

Això fa que la plantilla compti, en el dia d’avui, amb vint-i-tres efectius, ja que continuen quinze futbolistes de la temporada passada: Pau Torres, Víctor Vidal, Dalmau, Joan Oriol, Soriano, Trilles, Noel, Álex Felip, Marc Martínez, Xemi, Gené, Alpha, Pedro Martín, Sebi i Cano, aquest últim fitxat després d’estar cedit. No obstant, el capítol de baixes tampoc és una carpeta que estigui tancada. Per ara, el Lleida ha de donar la baixa a dos jugadors, que poden ser més en funció dels fitxatges que arribin, ja que no pot tenir més de setze jugadors majors de 23 anys.

Avui dia, compleixen aquesta condició divuit jugadors, tots a excepció de Vidal, Gené, Alpha, Sebi i Bernat. Els assenyalats pel seu rendiment com a possibles baixes són Dalmau, Felip i Noel, dels quals el primer té tots els números per anar-se’n.

De moment, el Lleida ha disputat vuit compromisos aquesta pretemporada, amb el Badajoz, l’Alcorcón, el Tamarit, el Vilassar, el Vilafranca, el Cerdanyola, l’Andorra i el Mollerussa. El d’Almeria ha utilitzat aquests dies un total de 31 futbolistes. A més dels esmentats i a excepció de Gené, el tècnic ha comptat també amb Cosialls, Eneko, Ian, Joanet, Jordi Bernat, Jorge, Pak i Pau Font, del filial, i Marcel Sgro, que va estar a prova.

A falta de l’últim amistós, diumenge a les 12.00 contra l’Espanyol B, el que més minuts ha tingut ha estat el del planter Eneko, amb 457, seguit de Joanet (426), Simic (419), Trilles (405), Eder (364), Marc Martínez i Soriano (360), Sebi (356), Pedro Martín (345), i Pau Torres, Vidal i –atenció– Noel (315). Els gols els han marcat Pedro Martín (5), Raúl (3), i Trilles, Sebi, Eneko i Joanet (1).

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.