Societat

El Monestir de les Avellanes acull la XII edició del prestigiós Curs de Cardiologia Clínica

El Monestir de les Avellanes acull la XII edició del prestigiós Curs de Cardiologia Clínica

Els passats 8 i 9 de maig, el Monestir de les Avellanes va tornar a ser l’escenari del Curs de Cardiologia Clínica, que enguany ha celebrat la seva dotzena edició. Organitzat pel Servei Territorial de Cardiologia de Lleida, el curs va reunir 42 residents de tot l’Estat espanyol en els darrers anys de la seva formació mèdica.

Aquest esdeveniment, que es va iniciar el 2013 i només es va interrompre el 2020 a causa de la pandèmia, s’ha consolidat com una cita imprescindible dins la formació especialitzada en Cardiologia Clínica.

Està liderat per cardiòlegs de referència en cadascuna de les seves àrees, que ofereixen sessions d’alta qualitat científica i pedagògica

El curs es basa en una immersió intensiva de dos dies, amb un format que afavoreix la interacció entre residents i docents. L’activitat inclou xerrades, col·loquis, anàlisi de casos clínics, concursos i exàmens comentats, en un entorn dissenyat per minimitzar distraccions i potenciar l’aprenentatge.

Aquesta edició ha estat especialment significativa, ja que ha estat la darrera organitzada pels doctors Fernando Worner (Lleida) i Alfredo Bardají (Tarragona), fundadors i ànimes del projecte. Per aquest motiu, el programa ha inclòs un emotiu repàs a la història de la Cardiologia durant els seus 42 anys de trajectòria professional.

Al llarg dels anys, el curs ha tingut un paper clau en la projecció de la Cardiologia lleidatana dins l’àmbit estatal, i ha contribuït a fer de Lleida una opció atractiva per a joves professionals que acaben la seva formació i busquen incorporar-se al món laboral.

TerritoriOs de Balaguer · Noguera
Més notícies de Os de Balaguer →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Les persones desallotjades a Balaguer encara no han pogut tornar a casa
Societat

Les persones desallotjades a Balaguer encara no han pogut tornar a casa

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La Diputació invertirà 3,5 milions per habilitar 52 habitatges de lloguer social
Societat

La Diputació invertirà 3,5 milions per habilitar 52 habitatges de lloguer social

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist
Societat

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Laura Quintana · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.