Esports

El Palau d’Anglesola es prepara per córrer la 7a edició de la Cursa Agro-Llobera Sant Blai

El Palau d'Anglesola es prepara per córrer la 7a edició de la Cursa Agro-Llobera Sant Blai

Arriba per desè any consecutiu la 7a Cursa Agro-Llobera Sant Blai al Palau d’Anglesola. Aquesta, tindrà lloc el diumenge, 29 de gener de 2023 a les 10:00 hores.

El recorregut de la cursa pot ser de fins a 5 km, per a majors de 10 anys, o de fins a 10 km, per a majors de 14 anys, per un circuit pla i totalment asfaltat pels carrers del Palau d’Anglesola. El tret de sortida es donarà des de l’Avinguda Sant Roc, a l’altura del pavelló municipal de la vila.

Pel que fa a les inscripcions, el preu varia segons el tram i les diferents opcions que es proposa a cada atleta dins d’aquests:

1r tram: dies 26 i 27 de novembre de 2022 o fins a un màxim de 100 inscripcions

  • 8 € inscripció, esmorzar i bossa de l’atleta.
  • 14 € inscripció, esmorzar, bossa de l’atleta i obsequi de la cursa (el mateix per ambdues curses).

2n tram: des del 28 de novembre fins al 26 de desembre de 2022 o fins a un màxim de 300 inscrits

  • 9 € inscripció, esmorzar i bossa de l’atleta.
  • 16 € inscripció, esmorzar, bossa de l’atleta i obsequi de la cursa (el mateix per ambdues curses).

3r tram: des del 27 de desembre de 2023 fins al 25 de gener de 2023 o fins a un màxim de 500 inscrits

  • 10 € inscripció, esmorzar i bossa de l’atleta.
  • 18 € inscripció, esmorzar, bossa de l’atleta i obsequi de la cursa (el mateix per ambdues curses).

En tots tres casos cal sumar 2 € al preu de la inscripció en concepte de lloguer de xip, si no es disposa de xip groc.

En cas de disposar de places lliures, es podrà fer inscripcions el mateix dia de la cursa. Aquestes tindran un cost de 12 € (sense obsequi) o 20 € (amb obsequi, si n’hi ha).

Categories:

  • Podi General, masculí i femení
  • Sènior (2009- 1983), masculí i femení
  • Veterans (1982 – 1973), masculí i femení
  • Màsters (1972 – 1922), masculí i femení

Els premis no seran acumulables entre categories. Tots els participants de la cursa rebran una bossa del corredor/a. Pel que fa al dorsal i l’obsequi (en cas d’inscriure’s amb aquesta opció) es podran recollir el dissabte dia 28 de les 11:00 a les 13:00 h al pavelló poliesportiu del Palau i durant el mateix dia de les 8:00 fins a les 9:30 h.

A més, el dia de la cursa s’habilitarà el servei de dutxes i vestidors al Pavelló Poliesportiu Municipal, al costat de l’arribada.

Territoriel Palau d'Anglesola · Pla d'Urgell
Més notícies de el Palau d'Anglesola →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El Mollerussa cau per la mínima al camp de la Pobla de Mafumet (2-1)
Futbol

El Mollerussa cau per la mínima al camp de la Pobla de Mafumet (2-1)

Vanesa Ortega · 25 oct. 2026
El CP Vila-sana es queda a les portes de la Supercopa d’Espanya davant el Telecable (1-2)
Hoquei

El CP Vila-sana es queda a les portes de la Supercopa d’Espanya davant el Telecable (1-2)

Vanesa Ortega · 25 oct. 2026
Altres esports

Laia Bosch i Jordi Llobet destaquen al Mundial d’escacs

Laura Quintana · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.