Esports

El ‘play-off’, a tret per primer cop

L’Actel Força Lleida té, per primera vegada aquesta temporada, la possibilitat d’entrar entre els nou primers classificats de la LEB Or, posicions que donen accés als play-offs d’ascens. Després de les tres victòries consecutives davant Càceres, Barça B i Navarra, l’equip de Joaquín Prado rep avui l’Ourense, un rival situat a una victòria de diferència i amb el Navarra, novè, visitant la pista del líder, Palència. En aquest sentit, una victòria lleidatana combinada amb una derrota dels navarresos permetrà fer un salt qualitatiu a la taula després d’un inici de temporada més que irregular. No obstant, el tècnic va ser caut davant la possibilitat de sumar la quarta victòria consecutiva i va afirmar que «encara ens queden dinou jornades al davant i no ens podem relaxar. No tindrà sentit pensar que ja està tot fet perquè cometríem un error gravíssim».

Prado podrà comptar amb tota la plantilla, un cop Simeón s’ha recuperat gairebé totalment de les molèsties, malgrat que alguns jugadors hi arriben tocats, com és el cas d’Alzamora i Josep Pérez. El tècnic va insistir en la possibilitat que hi hagi un reforç interior abans que es tanqui el mercat a la LEB Or, encara que sí que va descartar un fitxatge per al joc exterior. «Estem atents al mercat, malgrat que no fitxarem per fitxar», va assenyalar Prado.

D’altra banda, al descans del matx d’avui es presentarà la base del club, amb 133 jugadors, que té Torrons Vicens com a nou patrocinador.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Es reobre el cas de l’assassinat d’Isaac Martínez 20 anys després

Tribunals

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Agroalimentària

La manifestació de l’11-N a Lleida sortirà de la plaça Ricard Viñes

Societat

‘El túnel de Montclar’ recupera la història dels presos que van construir els Canals d’Urgell

Cinema

També t’interessarà

El Pons Lleida busca a Alcoi la segona victòria a l’OK Lliga
Hoquei

El Pons Lleida busca a Alcoi la segona victòria a l’OK Lliga

Laura Quintana · 6 nov. 2026
El Lleida HC visita el Pereda en un duel directe per sortir de la zona baixa
Altres esports

El Lleida HC visita el Pereda en un duel directe per sortir de la zona baixa

Vanesa Ortega · 6 nov. 2026
El RODI Balàfia Vòlei remunta davant el Paterna i manté la imbatibilitat
Esports

El RODI Balàfia Vòlei remunta davant el Paterna i manté la imbatibilitat

Laura Quintana · 1 nov. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.