Societat

El Poal estrena nova plaça davant del Casal

El Poal estrena nova plaça davant del Casal

L’Ajuntament del Poal està duent a terme la creació d’una nova plaça al centre del municipi, amb la transformació de l’antic aparcament situat entre la plaça del Casal i la de l’Ajuntament i part del carrer Diputació en un espai obert i destinat als vianants. Les obres es van iniciar el 18 de juny i tenen prevista la seva finalització a finals de setembre.

L’actuació té com a objectiu enllaçar els itineraris per a vianants. Entre les principals millores s’inclouen la instal·lació de pilones per limitar l’accés de vehicles, la incorporació de paviment adaptat per a persones amb discapacitat visual i la creació de noves zones enjardinades. 

Paral·lelament, s’ha aprofitat per soterrar les línies de l’enllumenat públic i està prevista la col·locació d’una estructura d’acer que delimitarà les jardineres i completarà el conjunt.

El projecte ha estat redactat i supervisat pels serveis tècnics del Consell Comarcal del Pla d’Urgell. El finançament ha estat possible gràcies a les subvencions a ens locals per al desenvolupament d’actuacions de mitigació i adaptació al canvi climàtic.

Territoriel Poal · Pla d'Urgell
Més notícies de el Poal →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Mollerussa demana a la ciutadania fotografies antigues de l’església de Sant Jaume
Societat

Mollerussa demana a la ciutadania fotografies antigues de l’església de Sant Jaume

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Autotardor de Mollerussa duplica el pes dels vehicles híbrids i elèctrics i obre la porta a un rècord de vendes
Societat

L’Autotardor duplica el pes dels vehicles híbrids i elèctrics i obre la porta a un rècord de vendes

Laura Quintana · 26 oct. 2026
El Pla d’Urgell crea un directori de professionals per impulsar la rehabilitació d’habitatges buits
Urbanisme i habitatge

El Pla d’Urgell crea un directori per facilitar la rehabilitació d’habitatges buits

Laura Quintana · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.