Economia

El Rosal espera vendre 26.000 kg de galetes durant la campanya de Nadal

El Rosal espera vendre 26.000 kg de galetes durant la campanya de Nadal

La campanya de Nadal de l’obrador El Rosal de Tàrrega, gestionat pel Grup Alba, ha arrencat a ple rendiment afegint aquest mes d’octubre un tercer torn nocturn als dos que ja treballaven des del juliol. D’aquesta manera, l’obrador funciona les 24 hores del dia amb l’objectiu d’assolir els 26.000 kg de galetes, el que suposaria un increment d’entre el 10 i el 12% respecte el 2024. La producció nadalenca representa el 70% de facturació anual de l’empresa, que aquests mesos incrementa l’equip fins als 21 treballadors, 12 més que en la plantilla habitual, dels quals la majoria són persones amb discapacitat o en situació de risc d’exclusió social, reforçant el model d’inserció laboral que caracteritza el projecte.

La coordinadora del projecte, Núria Cendoya, ha explicat que “aquest any ens hem fet valents amb empreses que fan lots” d’arreu de l’Estat, així com en d’altres que opten pels seus productes personalitzats per obsequiar als treballadors. Per la seva part, Mari Luz Mata, responsable de l’obrador, ha apuntat que cada any “comencem una mica abans” per tal d’assolir les xifres previstes. En aquest sentit, des del Rosal no descarten ampliar les instal·lacions en un futur per donar resposta a la demanda creixent de galetes.

Entre les novetats d’engany hi ha la capsa metàl·lica feta en col·laboració amb l’Associació Alba pel 50è aniversari de l’entitat, amb arrugats de xocolata. També es manté la caixa de tres arrugats en forma de tió, estrenada l’any passat, que es consolida amb un petit mostrador per a venda directa. A més, El Rosal segueix produint els tradicionals arrugats, ventalls, cubanitos i diferents assortits.

A partir del 28 de novembre, l’Associació Alba obrirà la seva botiga de Nadal al Palau dels Marquesos, on es podran trobar les galetes del Rosal i altres elaboracions vinculades als diferents serveis i projectes de l’entitat.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Un projecte d’1,6 milions d’euros desplegarà fibra òptica a l’Urgell, la Noguera i la Segarra
Economia

Un projecte d’1,6 milions d’euros desplegarà fibra òptica a l’Urgell, la Noguera i la Segarra

Laura Quintana · 19 oct. 2026
Tàrrega llança 50.000 euros en bons per dinamitzar el comerç local
Economia

Tàrrega llança 50.000 euros en bons per dinamitzar el comerç local

Laura Quintana · 19 oct. 2026
Productors i cuiners de Ponent protagonitzen la darrera jornada de la Fira del Torró d’Agramunt
Economia

Productors i cuiners de Ponent protagonitzen la darrera jornada de la Fira del Torró d’Agramunt

Vanesa Ortega | ACN · 12 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.