Esports

El Sícoris tindrà més pàdel

El Sícoris tindrà més pàdel

El Sícoris Club construirà pròximament entre dos i tres noves pistes de pàdel, mentre preveu l’ampliació de la sala de fitness, atès l’increment d’usuaris que s’hi ha produït en els últims mesos. Així ho va anunciar ahir el president, Eduard Abella, durant l’assemblea general ordinària i extraordinària que va celebrar l’entitat. Abella, elegit president el gener del 2015, va presentar beneficis en la seua primera assemblea al capdavant del club. L’exercici 2014-2015 es va tancar amb un superàvit de 42.970,71 euros. El club va ingressar 1.764.297,33 euros, mentre que les despeses van ser d’1.721.326,62 euros. El pressupost per al pròxim exercici ascendeix a 1.752.139,20 euros. Van assistir a l’assemblea un centenar de socis, que van aprovar els comptes per unanimitat.

Els socis també van aprovar una modificació dels estatuts de l’entitat, per la qual cosa els mandats presidencials queden ara limitats a un màxim de dos, així com una regulació del procés electoral. Abella, en declaracions a SEGRE, va fer una valoració molt positiva del seu primer any al capdavant de l’entitat i va explicar el pla d’inversions per a aquest pròxim exercici. "Ens vam marcar que hi hagués més gent utilitzant les instal·lacions i ho hem aconseguit. Hi ha un miler d’usuaris habituals, dels quals 800 són socis," va explicar. "El pròxim projecte és passar de les sis pistes actuals de pàdel a nou, per la qual cosa en construirem dos o tres, a banda que una serà coberta".

Un altre dels objectius que s’havia marcat el club, l’increment de socis, també s’ha aconseguit, segons va explicar Abella.

El Sícoris ha guanyat en aquest temps un centenar de socis nous, amb la qual cosa en l’actualitat ja compta amb 3.100. Entre els projectes de futur, cal destacar que preveu incrementar el nombre d’activitats al servei dels associats, també per als més petits, així com crear la figura del defensor del soci.

El club, d’altra banda, projecta també millorar la comunicació, per a la qual cosa utilitzarà les noves tecnologies i aplicacions mòbils.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.