Esports

El Tàrrega continua en ratxa

El Tàrrega continua en ratxa

El Tàrrega va superar amb comoditat el Vilanova i la Geltrú en un duel en el qual els dos gols van arribar abans de la mitja hora de partit (0-2). Els tres punts sumats a domicili permeten al Tàrrega encadenar la tercera victòria. El matx va començar de la millor manera possible per als homes d’Edu Berrocal, que es van trobar amb el primer gol després d’una jugada embolicada que va acabar amb la pilota estavellant-se al travesser, amb un rebuig que va recollir Joni per fer pujar el primer gol en el marcador. Els locals van intentar tenir el control de la bimba però no van aconseguir encadenar gaires passades seguides ni posar en perill la porteria defensada per Oliveros.

El Tàrrega va anar realitzant el seu joc habitual després de l’arribada del nou tècnic i, al minut 25, va aconseguir el segon i definitiu gol, aquesta vegada en pròpia porta per mitjà de Lebrero. Es va arribar al descans amb la victòria favorable a un equip blaugrana que va obtenir més premi del que es mereixia, si bé es va mostrar superior al rival.

Després del descans, el guió va canviar i el Vilanova i la Geltrú va començar a tenir més possessió de pilota i millor control sobre el terreny de joc del que havien tingut al llarg del primer temps. Les ocasions se succeïen cada vegada amb més perill, però el desencert rematador dels locals fins al xiulet final de l’encontre va permetre que el Tàrrega s’emportés els tres punts. Després del mal inici de temporada, el Tàrrega veu com la tasca del nou entrenador comença a donar fruits i ha aconseguit sumar 10 dels 12 últims punts en joc, i és en aquests moments u dels equips més en forma del Grup II de Primera Catalana. Gràcies a aquest últim triomf, els blaugranes se situen novens, amb 14 punts a l’historial. La pròxima jornada el Tàrrega rebrà al seu camp el Sant Ildefons.

“El canvi de mentalitat ens fa millorar”

L’entrenador del Tàrrega, Edu Berrocal, va declarar després del partit que “el canvi de mentalitat de les últimes jornades ha servit per millorar en el joc i trobar-nos amb millors resultats”. Respecte a la victòria, Berrocal va admetre que “ens hem trobat amb dos gols amb una mica de sort”, però va reconèixer que “hem fet mèrits com per trobar-nos amb el gol”. També va destacar que a la segona part “ells han dominat, però nosaltres hauríem pogut aconseguir també el 0-3”.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Jaume Ponsarnau: “Tàrrega és casa, és una part de mi que no canvia”
Entrevista

Jaume Ponsarnau: “Tàrrega és casa, és una part de mi que no canvia”

Vanesa Ortega · 16 set. 2026
El Club Esportiu Alba activa una campanya de micromecenatge pels Jocs Special Olympics 2026
Esports

El Club Esportiu Alba activa una campanya de micromecenatge pels Jocs Special Olympics 2026

Laura Quintana · 24 ag. 2026
Joan Fabregat, quatre estius formant part de la Lliga de Futbol Sala de Tàrrega des del voluntariat
Esports

Joan Fabregat, quatre estius formant part de la Lliga de Futbol Sala de Tàrrega des del voluntariat

Laura Quintana · 22 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.