Esports

El Tàrrega llança el partit

El Tàrrega llança el partit

El Tàrrega es va deixar els punts al barri de Sant Ildefons al fer una horrible segona part contra un conjunt que es juga la permanència i que el va acabar remuntant (4-3) malgrat tancar la primera meitat vencent 1-3. El matx va començar de la pitjor manera possible per a l’equip d’Edu Berrocal. I és que un gol molt matiner del Sant Ildefons, al minut 5, va permetre als locals posar-se davant.

Malgrat tot, el gol no va enfonsar els plans del Tàrrega i els blaugranes van aconseguir igualar l’encontre poc després mitjançant Alberto (1-1).

El gol va esperonar un Tàrrega que en va voler més i que va ser capaç de capgirar el marcador a través d’un Alberto que anotava el segon gol al seu compte particular. Era l’1-2 i tot pintava bé per a un Tàrrega que s’estava mostrant superior. I a partir de la mitja hora el conjunt visitant va tenir l’ocasió d’ampliar diferències, però el col·legiat va assenyalar un fora de joc i la diana no va pujar a l’electrònic. Tot i que cinc minuts després sí que ho va fer. Aquesta vegada va ser Vargas el que, de cap, va posar l’1-3, que deixava les coses molt de cara per al Tàrrega.

Però el pas pels vestidors va significar un abans i un després per als dos equips. Els locals van sortir disposats a canviar la mala dinàmica de la primera part i els visitants van sortir adormits i confiats a emportar-se la victòria. La segona part va ser horrible per als homes d’Edu Berrocal. Probablement, la pitjor segona part des que el tècnic va agafar els comandaments de l’equip una vegada començada la temporada. El Sant Ildefons va ser capaç d’anotar tres gols en poc més de vint minuts per posar el 4-3 definitiu.

Quan falten sis jornades, el Tàrrega té la permanència assegurada i només ha perdut tres partits des del 21 d’octubre.

“No podem tornar a fer el ridícul com avui”

Després de la derrota el tècnic de la UE Tàrrega, Edu Berrocal, no va poder amagar el seu malestar amb el resultat i va assenyalar: “A dia d’avui ja tenim la permanència assegurada, però en les jornades que queden no podem tornar a fer el ridícul com avui.” Malgrat el mal sabor de boca, Berrocal va afegir: “Hem d’estar contents com a club, hem anat molt amunt i ara, amb l’objectiu aconseguit, és difícil seguir amb el to i més quan t’enfrontes a conjunts que s’hi estan jugant molt.”

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Jaume Ponsarnau: “Tàrrega és casa, és una part de mi que no canvia”
Entrevista

Jaume Ponsarnau: “Tàrrega és casa, és una part de mi que no canvia”

Vanesa Ortega · 16 set. 2026
El Club Esportiu Alba activa una campanya de micromecenatge pels Jocs Special Olympics 2026
Esports

El Club Esportiu Alba activa una campanya de micromecenatge pels Jocs Special Olympics 2026

Laura Quintana · 24 ag. 2026
Joan Fabregat, quatre estius formant part de la Lliga de Futbol Sala de Tàrrega des del voluntariat
Esports

Joan Fabregat, quatre estius formant part de la Lliga de Futbol Sala de Tàrrega des del voluntariat

Laura Quintana · 22 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.