Política

Els caçadors de Lleida reelegeixen Teixidó als dos mesos de dimitir

Els caçadors de Lleida reelegeixen Teixidó als dos mesos de dimitir

Els caçadors de Lleida van reelegir ahir Jaume Teixidó per presidir la Federació de Caça de les comarques lleidatanes, després de dimitir el mes d’abril passat, un any després dels comicis del 2016, per forçar el cessament de dos membres de l’antiga junta, als quals van atribuir despeses excessives. Teixidó es va imposar a l’altra candidatura encapçalada per Manel Vidal. En els comicis d’ahir van votar 143 societats de les 208 possibles, la qual cosa equival al 69% del cens. La llista del reelegit president va aconseguir el vot a favor de 101 societats, davant les 41 que es van decantar per Vidal.

El secretari de l’entitat, Ramon Mayench, va destacar l’alta participació de les societats de caçadors durant tota la jornada. Per la seua part, el president electe va assegurar que el resultat avala la “bona gestió”, després del “desprestigi que hem rebut durant els últims mesos”. “D’alguna manera, les societats han sigut coherents i han valorat la bona gestió”, va dir. Va citar entre els seus eixos de treball la defensa social de la caça i de la promoció del seu vessant esportiu. En aquesta línia, va assenyalar que preveu incorporar a la direcció “delegats comarcals” per guanyar fluïdesa en les relacions amb els caçadors de tot el territori i afavorir que més gent jove s’incorpori a la pràctica de la caça.

La llista menys votada insisteix en el joc poc net

Per la seua part, Manel Vidal, que encapçalava l’altra candidatura, va valorar positivament la jornada d’ahir per l’èxit de participació, encara que va destacar que “el procés electoral” no va ser net, perquè s’han succeït una sèrie de denúncies i acusacions, l’última la setmana passada, davant de la junta electoral.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

També t’interessarà

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N
Eleccions

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Vanesa Ortega · 2 nov. 2026
Lleida aprova el projecte per reduir el risc d’inundació a Cappont i desbloquejar nous equipaments
Ajuntaments

El Ple de la Paeria aprova el projecte per reduir el risc d’inundació a Cappont i desbloquejar nous equipaments

Vanesa Ortega · 30 oct. 2026
La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible
Ajuntaments

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible

Maria del Val · 21 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.