Cultura

Els èxits de Tomeu Penya enceten el Paupaterres des de Mas de Colom

Els èxits de Tomeu Penya enceten el Paupaterres des de Mas de Colom

Tomeu Penya ha estat l’encarregat de donar el tret de sortida a la 27a edició del festival Paupaterres de Tàrrega aquest dimecres al vespre en la inauguració del certamen a Mas de Colom – Casa Borges. El cantautor balear va oferir un recital retrospectiu en els seus 45 anys de trajectòria musical amb totes les entrades esgotades abans de la cita. Tomeu Penya ja havia actuat anteriorment al festival targarí l’any 2017, malgrat que en aquella ocasió va pujar a l’escenari del càmping municipal.

Prèviament, l’artista golmesenca Xènia Páez va encetar la vetllada amb una selecció de temes que formaran part del seu debut discogràfic. La inauguració del Paupaterres es va completar amb un tast de vins i olis i una foodtruck.

El Paupaterres continua aquest dijous amb el PaupaJove, una jornada dedicada als adolescents amb les actuacions de Mateu Bru, Faves Tendres i Utopia com a formacions locals, a més d’Adrià Salas, exlíder de La Pegatina, i el dj Calamitat. El PaupaJove tindrà lloc al càmping de Tàrrega amb entrada gratuïta i les actuacions de Cruma i de l’Escola de Dansa, art urbà amb Tope Rodríguez i la dinamització a càrrec de Marc Andreu Rosich. A més, s’estrenarà la mascota del festival, un llangardaix ocel·lat que representa el lema ‘Una altra pell’.

El cap de setmana serà el torn de plats forts com Els Pets, Guillem Gisbert, Amparanoia o Ginestà, entre altres. També hi haurà espai per als més petits amb el PaupaKids i l’actuació del grup El Pot Petit.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El teatre apropa la inclusió a l'alumnat de l'Urgell
Cultura

El teatre apropa la inclusió a l’alumnat de l’Urgell

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents
Cultura

Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents

Laura Quintana · 26 oct. 2026
L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric
Cultura

L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric

Laura Quintana · 19 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.