Esports

Els socis del Lleida Esportiu veuran gratis la Copa

Els socis del Lleida Esportiu veuran gratis la Copa

El Lleida Esportiu posarà a la venda, a partir del dimarts vinent dia 19, les entrades per al partit d’anada de vuitens de final de la Copa del Rei davant de l’Atlètic de Madrid, que es disputarà al Camp d’Esports el 3 de gener a les 19.00 hores. Ahir es va conèixer a més la data i horari del partit de tornada, al Wanda Metropolitano, que es jugarà el 9 de gener, dimarts, a les 19.30.

Segons va explicar el president del Lleida, Albert Esteve, en una extensa roda de premsa, la venda anticipada serà els dies 19, 20, 21, 22, 27, 28 i 29 de desembre i 2 de gener, en horari de taquilles de 16.30 a 20.30 hores. Els 3.156 abonats que té el club podran assistir gratis a aquest partit d’anada retirant la seua entrada entre els dies 19 i 22. Hauran d’aportar DNI i carnet originals. A més, podran comprar fins a un màxim de cinc entrades.

Als 21 socis que es van detectar que van intentar fer revenda davant de la Reial Societat no se’ls facilitarà entrades i el club està elaborant la corresponent demanda judicial. A partir del 27 les entrades no retirades pels socis es posaran a la venda per al públic en general. Quant als no socis, que també podrà adquirir les seues localitats a partir del dia 19, els preus seran: Tribuna (60 euros), Lateral (45), Gols i Grada Animació (25) i Infantil fins a 10 anys (10 euros).

El mateix dia de partit es podran adquirir entrades, de 15.00 a 19.00 hores (inici del matx), a aquests preus: Tribuna (75 euros), Lateral (60), Gols (40) i Infantil (10).

Els que es vulguin fer socis del Lleida, i per tant tindran entrada gratuïta davant de l’Atlètic, podran fer-ho els dies abans indicats des del 19 de desembre al 2 de gener. Pel que fa als aficionats de l’Atlètic de Madrid s’ubicaran a Gol Sud. En aquest sentit, els dos clubs s’intercanviaran 400 entrades al preu únic de 20 euros. Els clubs facilitaran a l’altre la llista amb nom i cognoms, DNI i número de registre de les entrades dels seus aficionats per tenir un control per raons de seguretat.

Les entrades que es posaran a la venda, descomptant socis i les dels aficionats visitants, seran 9.192 i el càrrec a taquilla, segons Albert Esteve, serà d’uns 350.000 euros, que equival aproximadament al pressupost que costa la plantilla blava, sense comptar primes ni reforços hivernals.

Quant al partit de tornada, els socis i aficionats que viatgin als autocars que organitzi el club els preus seran: 30 euros (Grada Animació), 32 (socis) i 35 (no socis). A part l’entrada de 20 euros.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.