Esports

Excessiu càstig per al Mollerussa

Excessiu càstig per al Mollerussa

El Mollerussa es va merèixer més a casa davant d’un Valls que va acabar imposant-se amb dos gols a la darreria del partit (0-2). El primer temps va estar marcat per la igualtat entre els dos conjunts. Va predominar el joc al mig del camp i van escassejar les ocasions per part dels dos conjunts. El Valls es va mostrar com un bon equip en línies generals, però no va trepitjar l’àrea local al llarg dels primers 45 minuts. El Mollerussa, per contra, sí que va tenir un parell d’ocasions per mitjà de Muñoz (1’ i 20’), però li va faltar encert rematador i el matx va arribar al final de la primera part amb l’empat sense gols inicial.

A la segona meitat, no va variar en excés la tònica del primer temps i tan sols els locals es van atansar tímidament als voltants de la porteria defensada per Agüera.

Així, en el minut 70, Delgado va disposar d’una ocasió per avançar el Mollerussa, sense conseqüències, davant d’un Valls que només generava una mica de perill a pilota parada, especialment en els córners, aprofitant l’envergadura dels seus jugadors.

Els minuts anaven passant i tot feia preveure que el duel acabaria amb repartiment de punts i sense cap gol, però, en la primera rematada a porta que va portar a terme el Valls en tot el partit, va arribar el gol visitant per mitjà de Cucurull (0-1, minut 84).

La dinàmica negativa del Mollerussa va xocar amb la diametralment oposada d’un Valls al qual surt tot i que, amb la llei del mínim esforç, va tirar per terra tot el treball i la traça d’un Mollerussa que va merèixer una millor sort pels mèrits mostrats sobre el terreny de joc al llarg dels 90 minuts.

Amb la patacada del 0-1 encara recent, va arribar l’estocada final de Gómez des dels onze metres, en una rigorosa pena màxima assenyalada pel col·legiat, a l’últim sospir del matx (0-2, 90’).

Turull: “El més just hauria sigut un empat”

L’entrenador del Mollerussa, Josep Maria Turull, va declarar després de la derrota davant del Valls que “ha estat un càstig excessiu i el més just hauria sigut un empat”. El tècnic va considerar que “hem tingut el nostre moment abans del 0-1, però no hem estat encertats i ho hem acabat pagant”. Va admetre que “ells estan en una dinàmica en què els surt tot i nosaltres, al contrari. Ens costa molt poder marcar”.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.