Esports

Èxit de de la marxa nòrdica organitzada a Lleida

Èxit de de la marxa nòrdica organitzada a Lleida

Esdevé una potent eina en l’àmbit de la salut que permet abordar la prevenció, el tractament i la rehabilitació de diferents patologies


L’Ajuntament de Lleida, a través de la Regidoria d’Esports, ha organitzat diferents activitats de marxa nòrdica per adults, en grups de matí i de tarda.

La marxa nòrdica,  Nordic Walking, en anglès, és una activitat física que incorpora l’ús actiu d’uns bastons específics a la forma natural de caminar per així impulsar el cos cap endavant. Integra l’activitat de la part inferior i superior del cos, però que respecta en tot moment les característiques biomecàniques de la marxa humana i una correcta alineació articular.

La marxa nòrdica és una activitat física segura i eficaç que treballa el cos de forma simètrica i equilibrada amb l’objectiu de millorar el benestar físic i emocional dels que el practiquen i, a més, sota supervisió professional, és una pràctica recomanada en processos de rehabilitació i control de diverses patologies.

Es tracta d’una activitat grupal, a l’aire lliure, que connecta i permet descobrir indrets urbans i del medi natural. Esdevé una potent eina en l’àmbit de la salut que permet abordar la prevenció, el tractament i la rehabilitació de diferents patologies.

El grup de matí sortirà cada dimarts i cada dijous de les 9.15 h a les 10.45 h  i el grup de tarda, surt cada dimarts de 18 a 20 h En tots dos casos, el punt de trobada per a l’inici de l’activitat és al riu Segre, a l’alçada de la passarel·la de Camps Elisis. L’activitat finalitzarà respectivament el dia 11 i 13 de juny de 2024.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.