Esports

Fi a la ratxa del Lleida B

Fi a la ratxa del Lleida B

El Lleida Esportiu B va caure davant del Rubí per un clar 2-0 en un mal partit dels lleidatans. Després de tres jornades sense perdre, el Lleida Esportiu B arribava a Rubí amb la intenció de continuar la ratxa contra un rival a priori assequible, però els homes d’Ismael Mariani no van trobar la fluïdesa en el joc que els havia permès sumar set punts dels últims nou en joc.

Amb tot, la primera ocasió clara del partit la van tenir els blaus, amb una rematada a l’àrea petita que Martínez va enviar fora per escassos centímetres. L’inici va resultar prometedor, però les coses no van tardar a torçar-se quan, passat tot just el minut 10, un penal a l’àrea defensada per Joan Marc el va transformar Mario per posar en avantatge el Rubí (1-0). El gol va donar ales als locals, que van guanyar punts després de veure’s al davant en el marcador. Mentrestant, el filial blau intentava respondre sense èxit, ofegat per la tensió de veure’s darrere en el marcador i sense la precisió necessària per inquietar la porteria d’un segur Bracons.

Després del pas dels jugadors pels vestidors, va canviar la cara del Lleida B. Van apujar la intensitat els del Segrià amb l’objectiu de trobar vies per arribar a la porteria contrària, encara que a costa de deixar més espais en la pròpia defensa. Així, Joan Marc va haver de lluir-se per guanyar un mà a mà en el primer minut de la represa, i poc després va ser Juanjo Serrano qui va poder haver empatat el partit. Poc després, el Rubí va culminar una contra amb una rematada ajustada de Jan (2-0). Es van bolcar llavors els blaus i va arribar el moment del porter local Bracons, que va apuntalar un triomf important dels seus amb diverses intervencions de mèrit, inclòs un penal que no va encertar a convertir Sasha.

“És una llàstima, estàvem en una bona dinàmica”

El tècnic del Lleida Esportiu B, Ismael Mariani, va lamentar la derrota després del partit: “És una llàstima, perquè estàvem en una bona dinàmica. El resum és que ha estat un partit dolent i la conclusió és que, si no competim al cent per cent, som vulnerables. Ens ha passat per damunt un equip que pràcticament està descendit i ha estat per falta d’actitud, per indecisió. Ens hem cregut que podíem puntuar.” A més a més, l’entrenador va afirmar que “estic disgustat, perquè, encara que és un filial i de vegades hi ha canvis en el joc i en les dinàmiques, aquesta ha estat una derrota seriosa per la manera en la qual s’ha esdevingut”.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.