Societat

Finalització de les obres de creació d’un equipament lúdic-esportiu a Barruera

Finalització de les obres de creació d’un equipament lúdic-esportiu a Barruera

L’Ajuntament de la Vall de Boí ha finalitzat les obres de construcció d’un equipament lúdic-esportiu a Barruera.

Aquest espai nou consta de dos pumptrack (infantil i adults), una via ferrata i un rocòdrom. Aquestes actuacions, amb un pressupost de 95.655,81€, han estat finançades amb fons LEADER i també com a primera acció del Pla de Sostenibilitat Turística de la Vall de Boí.

Per tal de donar incentius al municipi de La Vall de Boí en l’àmbit d’esplai i esport per joves, mainada i famílies, esportistes i tota mena de practicants de bicicleta, patinet, patins, skate, longboard i qualsevol element no motoritzat d’aquestes característiques es va construir un circuit anomenat Pumptrack.

 Aquest tipus de circuït serveix com a punt d’esbarjo, entrenament i juntament amb el rocòdrom i la via ferrata, permetrà augmentar l’oferta d’equipaments esportius a l’aire lliure i apostà per la pràctica de l’esport.

 En breu està prevista la inauguració d’aquest espais. En la seva estrena ens ha acompanyat la Directora General de Turisme, Senyora Marta Domènech.

Territorila Vall de Boí · Alta Ribagorça
Més notícies de la Vall de Boí →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La Vall de Boí aplicarà solucions naturals per reduir el risc de pluges torrencials
Societat

La Vall de Boí aplicarà solucions naturals per reduir el risc de pluges torrencials

Laura Quintana · 25 set. 2026
El Parc Nacional d'Aigüestortes compta amb un bus elèctric, un nou servei de transport públic a la zona de Cavallers
Societat

El Parc Nacional d’Aigüestortes compta amb un bus elèctric, un nou servei de transport públic a la zona de Cavallers

ACN · 4 ag. 2026
La tirolina doble més llarga de Catalunya s'afegeix al catàleg d'activitats turístiques de l'estació de Boí Taüll
Societat

La tirolina doble més llarga de Catalunya s’afegeix al catàleg d’activitats turístiques de l’estació de Boí Taüll

Redacció · 18 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.