Esports

Guillem Pujol, reforç sub-23 per a la defensa

Guillem Pujol, reforç sub-23 per a la defensa

Guillem Pujol es va convertir ahir en la quarta incorporació del Lleida Esportiu i ja es va exercitar amb la resta dels seus companys en la sessió matinal a l’Annex. Pujol té 18 anys i procedeix del juvenil de la Damm, encara que també ha jugat al planter de la Gramenet i Badalona durant la seua etapa de formació, i el lateral esquerrà ocuparà una de les sis places de sub-23 amb què l’equip té l’obligació de comptar a Segona B.

El director tècnic Jordi Esteve va manifestar que «es tracta d’un jugador amb molta projecció. Ha sigut el juvenil de la Damm que més minuts ha jugat aquesta temporada, en un equip que ha quedat quart a Divisió d’Honor», va afegir. Esteve també va confirmar que el club treballa en la incorporació de les peces que falten al vestidor, tant en el cas de Chamorro com en el d’Eugeni Valderrama. L’ariet del Llagostera s’ha de desvincular del seu club abans que el Lleida pugui fer el pas definitiu, tal com va assegurar el director tècnic, que també va manifestar que existeixen converses amb el Sevilla per a la possible cessió de diversos jugadors. El club té lligat Valderrama malgrat que el Reus i l’Hospitalet també s’han interessat pel jove jugador tarragoní, que la passada temporada va estar al filial sevillista, i únicament resten per solucionar-se uns petits serrells al contracte de cessió.

A més, el Lleida Esportiu també té a l’agenda Álex Granado, defensa de 22 anys que la passada temporada va estar alternant el filial del Sevilla a Tercera i l’Atlètic a Segona B. Tanmateix, el club és pacient en la contractació dels últims jugadors, ja que són posicions molt determinants.

chamorro i valderrama

El primer ha de rescindir amb el Llagostera i del segon només falten uns serrells en el contracte

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.