Economia

Impulsen el “consum alternatiu” a Balaguer

Impulsen el “consum alternatiu” a Balaguer

Més d’una vintena d’expositors van participar ahir en la primera edició de la fira Trenca Cadenes, celebrada a Balaguer i dedicada a impulsar un consum “alternatiu i estratègic” entre la ciutadania. El certamen va reunir des de comercialitzadores catalanes d’electricitat i de gas fins a proveïdors d’internet i organitzacions sindicals. L’ajuntament de la capital de la Noguera no participa en l’organització d’aquest certamen però va cedir als promotors les instal·lacions del pavelló firal del Molí de l’Esquerrà.

El públic que va acudir al llarg del dia al pavelló va tenir l’oportunitat de rebre assessorament sobre com canviar de contractes amb proveïdors de serveis com energia i comunicacions. Així mateix, hi va haver conferències i taules de debat al llarg de tota la jornada. A més de buscar condicions beneficioses per als consumidors, la fira buscava també impulsar un consum crític amb l’actual model econòmic.

La producció d’energia per a l’autoconsum, l’estalvi i l’eficiència energètica i el concepte de banca ètica van ser alguns dels temes que van abordar les conferències que es van dur a terme al llarg del dia.

 

TerritoriBalaguer · Noguera
Més notícies de Balaguer →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Unió de Pagesos clou la campanya ‘Disfruita-la’ a Montgai amb 150 infants
Economia

Unió de Pagesos clou la campanya ‘Disfruita-la’ a Montgai amb 150 infants

Laura Quintana · 2 oct. 2026
El projecte del camí de la planta de biogàs de la Sentiu s’endarrereix
Economia

El projecte del camí de la planta de biogàs de la Sentiu s’endarrereix

Laura Quintana · 14 set. 2026
L'Ajuntament de la Sentiu de Sió haurà de tramitar una consulta sobre el projecte de la macroplanta de biogàs
Economia

L’Ajuntament de la Sentiu de Sió haurà de tramitar una consulta sobre el projecte de la macroplanta de biogàs

Paula Martínez · 25 ag. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.